اخبار

زمان رونمایی رسمی آنر ۱۰ مشخص شد

هواوی و زیر مجموعه آن آنر دو شرکتی هستند که در سال ۲۰۱۸ بسیار پرکار بوده اند. به تازگی آنر زمان رونمایی رسمی آنر ۱۰ را مشخص کرد.
هواوی تیزری در هفته گذشته منتشر کرد مبنی بر این که گوشی جدیدی را در روز ۲۵ فروردین ماه به نمایش خواهد گذاشت. اکثرا بر این باور بودند که این گوشی همان آنر ۱۰ است اما اینگونه نبود. هواوی دعوتنامه رسمی معرفی این گوشی را ارسال کرده که در آن زمان رونمایی گوشی روز ۳۰ فروردین ماه خواهد بود. ظاهرا قرار است این اتفاق همزمان با معرفی موتو صورت بگیرد؛ چرا که موتوی جدید نیز در همین تاریخ رونمایی می‌شود.
آنر ۱۰ نیز می تواند یکی از گوشی های استثنایی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ باشد. بر اساس تصاویر موجود در دعوت‌نامه‌ی مذکور، دوربین دوگانه و هوش مصنوعی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که می‌توان انتظار داشت آنر ۱۰ از آن‌ها برخوردار باشد.
آنر 10همچنین به نظر می رسد این گوشی نیز روند طراحی آیفون ایکس را در دستور کار قرار داده و بریدگی بالای صفحه نمایش به همراه دارد. این یعنی احتمالا آنر ۱۰ نیز به جمعیت روزافزون گوشی‌هایی که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارند اضافه خواهد شد.
در مورد سایر مشخصات، گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمند kirin 970 بهره می‌برد و در نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ عرضه خواهد شد.
 


بیشتر بخوانید:

نگاهی اجمالی به مشخصات هواوی آنر ۷A

سیستم تشخیص چهره به گوشی آنر وی ۹ اضافه شد

گوشی هواوی آنر ۷ ایکس (Honor ۷X) در ایران رونمایی شد

نگاهی ویژه به طراحی خاص آنر ۹

جنگ تلفن‌های همراه: honor ۹ در برابر آیفون ۸

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا