اخبار

دو محصول جدید شیائومی تاییدیه FCC را دریافت کردند

شیائومی قصد دارد دو تلفن هوشمند جدید را روانه بازار کند و حال این دو محصول توانسته‌اند تاییدیه FCC را دریافت کنند. همراه موبایلستان باشید تا در این مقاله اطلاعات بیشتری در خصوص خبر مذکور به دست آوریم.
دو تلفن هوشمند جدید شیائومی (Xiaomi) توانسته‌اند تاییدیه کمیسون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کنند. شناسه FCC این دو محصول ۲AFZZ-RMSC3DG و ۲AFZZ-RMSC3CG است. این دو تلفن هوشمند دارای شماره مدل M1804C3DG و M1804C3CG هستند و بر اساس اطلاعات منتشر شده، هر دو دستگاه از MIUI 9 استفاده می‌کنند.

مطالب مرتبط:

شیائومی
متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری در خصوص این دو تلفن هوشمند شیائومی نداریم و نمی‌دانیم که چه مشخصاتی دارند و در چه تاریخی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که شیائومی دستگاه جدیدی را با نام Mi Max 3 در ماه آینده معرفی کند. با این اوصاف احتمالا معرفی دو محصول فوق بعد از این رویداد صورت خواهد گرفت. اما فعلا هیچ خبر دقیقی در این خصوص منتشر نشده است.
همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید،‌ شیائومی قصد دارد دو تلفن هوشمند جدید را معرفی و روانه بازار کند. این دو محصول توانسته‌اند تاییدیه FCC را دریافت کند. به نظر شما این دو دستگاه چه نام‌هایی خواهند داشت و با چه مشخصاتی عرضه خواهند شد؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا