اخبار

راه اندازی چت همزمان در مسنجر، اینستاگرام و واتس آپ توسط شرکت فیسبوک

در قابلیت جدید فیسبوک، کاربران می توانند به طور همزمان در واتس آپ، اینستاگرام و مسنجر فیسبوک به صورت همزمان با یکدیگر چت کنند. فیسبوک قصد دارد که کلیه اپلیکیشن ها را باهم یکپارچه سازی کند. واتس آپ و اینستاگرام و مسنجر مهم ترین اجزای تشکیل دهنده فیسبوک هستند. کاربران می توانند در این سه اپلیکشین به صورت همزمان چت کنند. هر یک از این سه اپلیکیشن ها، چت های جداگانه ای دارند.

اکنون شایعات مربوط به یکپارچه سازی سه اپلیکیش به واقعیت می پیوندند. بخاطراین که مارک زاکربرگ در کنفرانس خبری F8 این قضیه را به صورت رسمی تایید کرد. مدیر محصولات مصرفی فیسبوک بنام Asha Sharma یکپارچه سازی اپلیکیشن ها را تایید کرده است. این مدیر تایید کرده که کاربران می توانند در آینده نزدیک از سه اپلیکیشن به صورت همزمان به دوستان خود پیام های خود را ارسال کنند.

بدین ترتیب کاربران می توانند از امکانات گسترده تری استفاده کنند. کاربران می توانند پیام های همزمانی را از دوستان خود دریافت کنند. کاربران می توانند در دنیای گستره تر ارتباطات فیسبوک با یکدیگر ارتباط داشته باشند و نوع اپلیکیشن اهمیتی در دریافت و ارسال پیام ندارد. البته فیسبوک اطلاعات دقیقی را درباره گسترش ارتباطات بیان نکرده و شاید کاربران در زمینه برقرار کردن ارتباطات با یکدیگر سردرگم شده و امنیت سایبری آن ها مورد تهدید واقع شود.

فیسبوک قصد دارد که این امکان را در آینده نزدیک در اختیار کاربران خود قرار دهد. مخفی سازی تعداد لایک های اینستاگرام جدیدترین برنامه فیسبوک است که در مرحله اول در کشور کانادا اجرا خواهد شد تا مثبت بودن برنامه مورد ارزیابی قرار گیرد. گزارش شده که آقای مارک زاکربرگ طرح انعطاف پذیری را برای ترسیم خدمات خود مفید تر کرده و میزان زمان صرف شده برای مردم را افزایش می دهد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا