اخبار

رندرهای آیفون XR 2019

گوشی های آیفون در مقایسه با سایر گوشی ها باکیفیت بوده و کمتر کسی می تواند آن ها را خریداری کند. شرکت اپل همیشه به دنبال نوآوری بوده و مشتریان خود را شگفت زده می کند و به همین دلیل همیشه نوآوری هایی می کند که مشتریان را حیرت زده می کند و بنابراین در هر عرصه ای نوآوری هایی می کند تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.

تغییر رنگ بدنه گوشی های آیفون نیز در این راستاست و هدف جلب رضایت کاربران است تا گوشی ها به تعداد بیشتر به فروش برسد. دوربین گوشی منحصر به فرد و مربعی شکل هستند و همین باعث کیفیت بالای ثصاویر و ویدیوهای ثبت شده خواهد شد.

شاید گوشی های در رنگ های آبی، زرد، قرمز، سفید ارائه شوند. تنوع رنگی باعث برتری گوشی های آیفون می شود و باعث خواهد شد تا کاربران بیشتری این نوع گوشی ها را خریداری کنند و در نهایت فروش خوبی  خواهند داشت. رنگ بدنه این بار به مهم ترین عامل برای جذب مشتریان تبدیل شده و مشخص نیست که شرکت اپل در نسخه بعدی چه ابتکاری را به خرج خواهد داد.

گوشی های آیفون مانند گوشی های قبل نیست و بسیار متفاوت عرضه شده اند شایعاتی وجود دارد که اپل همچنین قصد دارد دو مدل دیگر آیفون را راه اندازی کند که هر دو از دوربین های سه لنز برخوردار خواهند بود. پیش بینی شده که آیفون جدید XR، آیفون XS و آیفون  XS Maxامسال عرضه شوند. نسخه بعدی آیفون XR ممکن است گزینه های رنگ سبز اسطوخودوس عرضه شود که برای اولین بار خواهد بود و باعث خواهد شد تا کاربران با شور و اشتیاق بیشتری گوشی ها را خریداری کنند.

 شرکت اپل گوشی آیفون XR  را با رنگ های متفاوتی عرضه کرده است. آیفون XR 2018 از سال ۲۰۱۳ عرضه شده و رنگ های سنتی مانند سیاه، سفید و طلایی به کاربران ارائه خواهد شد. علاوه بر سیاه و سفید، نسخه فعلی گوشی هوشمند نیز در محصولات (قرمز)، زرد، مرجانی و آبی عرضه می شود. آیفون های این سری به آیفون سری ایکس شبیه است. رنگ زرد به طلایی شباهتی ندارد.گوشی های کاملا خاص بوده و چشمان هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.

دوربین های این گوشی ها منحصر به فرد بوده و یک صفحه نمایش ۱/۶ اینچی آن را منحصر به فرد کرده است. تراشه گوشی A13 در این گوشی ها کار گذاشه شده است و دوربین XS در این گوشی به کار رفته و جلوه خاصی به گوشی داده است. رنگ های سنتی و غیر سنتی برای فروش بیشتر در آن ها به کار رفته است. رنگ ها جلوه خاصی به این گوشی داده و به فروش بیشتر این گوشی ها کمک خواهد کرد. شاید گوشی های در رنگ های آبی، زرد، قرمز، سفید ارائه شوند.

تغییر رنگ می تواند به افزایش فروش گوشی کمک شایانی کند. آیفون XR 2019 شبیه به نسل قبلی خود است، با یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچ و لنزهای باریک باعث شده که خاص تر به نظر برسد. دوربین ها مهم ترین مشخصه این گوشی به شمار می رود.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا