اخبار

رندرهای منتشر شده از اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف‌استایل و دیزایر ۱۰ پرو را ببینید

هفته گذشته اطلاعاتی در رابطه با دو اسمارت‌فون میان‌رده از اچ‌تی‌سی با نام‌های اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف استایل و دیزایر ۱۰ پرو منتشر شد، همراه این اطلاعات تصویری بی‌کیفیت از این اسمارت‌فون‌ها نیز انتشار پیدا کرد اما هم‌اکنون می‌توانید دو رندر باکیفیت از این دو اسمارت‌فون را مشاهده کنید.
اولین چیزی که در تصاویر خود را نشان می‌دهد لنز بزرگ دوربین در بخش پشتی است که با فلاش LED و سنسور فوکوس لیزری همراهی می‌شود، این سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است و از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین در بخش پشتی می‌توانید اسکنر اثر انگشت را هم مشاهده کنیم.
دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است و به تثبیت‌کننده نوری مجهز شده است. این اسمارت‌فون از اسپیکرهای بوم‌ساند و هم‌چنین HiFi بهره می‌برند، مطابق تصاویر دو اسپیکر استریو در بخش بالایی و پایینی نمایشگر قرار گرفته‌اند.
 

اچ‌تی‌سی دیزایر 10 لایف استایل

متاسفانه نمایشگر ناامید کننده است، مطابق مشخصات منتشر شده این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی است، البته امیدواریم این مشخصات تنها برای اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف استایل باشد و در نسخه پرو رزولوشن و چگالی پیکسلی بهتری را شاهد باشیم.
از دیگر مشخصات نسخه لایف استایل می‌توان به بهره‌مندی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد، البته نسخه ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم نیز وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود هر دو مدل اسمارت‌فون اواخر ماه سپتامبر معرفی شود.
 

اچ‌تی‌سی دیزایر 10 پرو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا