اخبار

رندر شیائومی می میکس ۲ فاش شد

تمام چیزی که در مورد بی حاشیه ترین گوشی دنیا می دانیم استفاده آن ها از یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی به همراه ۹۳ درصد فضای گرفته شده صفحه جلو توسط صفحه نمایش است. شیائومی می میکس ۲ به زودی رونمایی خواهد شد و حال تصاویر رندر جدیدی از این گوشی فاش شده است.
گوشی می‌ میکس ۲ در بالای صفحه نمایش، تقریبا بدون حاشیه‌ است؛ درحالی‌که در پایین، حاشیه‌ی کوچکی برای قرار دادن دوربین ثانویه گنجانده شده است. کاهش حاشیه‌ی گوشی‌، استفاده از این محصول را ساده‌تر می‌کند و از نظر طراحی نیز این گوشی فوق‌العاده به نظر می‌آید.
جزئیات لورفته‌ی دیگر این گوشی، نشان‌دهنده‌ی صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی با پنل qHD و خمیده، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی است. توان مصرفی این گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند. در ابتدا شایع شده بود که این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ وارد بازار خواهد شد؛ ولی بعد کمپانی کوالکام تأیید کرد که این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه می‌شود. با توجه به اینکه تنها چند روز دیگر تا معرفی می‌ میکس ۲ باقی مانده است، مشخصات واقعی این محصول به‌زودی معلوم خواهد شد.
با خبر های بعدی می میکس ۲ در موبایلستان همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا