اخبار

رنگ بندی جدید برای اچ‌تی‌سی یو ۱۱

رنگ بندی جدید برای اچ‌تی‌سی یو ۱۱

اچ‌تی‌سی یو ۱۱

کی از جنبه‌های جالب اندروید این است که می‌توان طراحی‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفت. دستگاه‌های اندرویدی بر خلاف آیفون‌ها که دارای یک فرم خاص و یکپارچه هستند می‌توانند در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و رابط‌های کاربری بسیار متنوعی ارائه شوند. برای مثال شما هم‌اکنون می‌توانید به یک دستگاه اندرویدی دارای کیبورد فیزیکی نیز دسترسی داشته باشید.

یکی از تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی که همیشه در طراحی این دستگاه‌ها پیشگام بوده است کمپانی اچ‌تی‌سی است. جدیدترین تلفن همراه هوشمند ارائه شده توسط این کمپانی با نام یو ۱۱ از لحاظ شکل ظاهری بسیار چشم‌نواز است اما یکی از ویژگی‌های بسیار مهم آن قابلیت فشردن این تلفن است. کاربران می‌توانند با فشار دادن فریم این تلفن همراه هوشمند با آن تعامل داشته باشند و متاسفانه یکی از دوست‌داشتنی‌ترین رنگ‌های این تلفن که با نام قرمز خورشیدی (Solar Red) ارائه شده است برای کاربران ایالات متحده در دسترس نیست با این حال اچ‌تی‌سی قول داده است که در روزهای آینده این رنگ را در بازار آمریکا نیز موجود کند.

اچ‌تی‌سی در پی درخواست‌های بسیار زیاد کاربران آمریکایی اعلام کرد که به‌زودی نسخه قرمز خورشیدی یو ۱۱ را به بازار ایالات متحده نیز وارد می‌کند. این تلفن همراه هوشمند که عرضه آن از ۹ ژوئن سال میلادی جاری در ایالات متحده شروع شد، هم‌اکنون درخواست‌های بسیار زیادی برای رنگ‌های آبی کبود، نقره‌ای خارق‌العاده، سیاه درخشان در کنار درخواست برای قرمز خورشیدی خود از سوی کاربران این بازار دریافت کرده است.

کمپانی اچ‌تی‌سی هم‌چنین در این خصوص اظهار داشت که :« اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در رنگ قرمز خورشیدی از زمان رونمایی از آن و به دلیل توانایی این رنگ برای تغییر سریع بین قرمز آتشین و نارنجی درخشان بر اساس تابش نور بر سطح Liquid Glass این قاب از همان ابتدا کاربران را شگفت زده کرد.» این رنگ می‌تواند با تغییر دائمی بر اساس نور تابیده شده دائما رنگ جدیدی را در طیف قرمز و نارنجی و قرمز برای کاربر به ارمغان بیاورد. با این حال این تلفن همراه هوشمند در رنگ یاد شده به قیمت ۶۴۹ دلار عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا