اخبار

رونمایی سونی از سنسور ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه ای خود

به تازگی مشخص شده که سونی سنسور چشم رباتیک ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه خود را برای مصارف کارخانه ای تولید کرده است. این سنسور می تواند اشیا را برای دید ربات ها به صورت ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه تحلیل کند.
این نرخ از نمایش فریم تصاویر به سیستم اجازه می دهد که بتواند تصاویر را به طور لحظه ای تحلیل کند و رفتار شیء را بررسی کند و گزارش آن را به دیگر اجزا برساند . سیستم‌های مجهز به سنسور جدید سونی قادر خواهند بود تفاوت بین واحدهای پولی و تفاوت بین انگشتان در حال حرکت را به‌طور آنی تشخیص دهند و همچنین آیتم‌های مختلف را بدون نیاز به بررسی دقیق‌تر از نمای نزدیک، شناسایی کنند.
این سنسور ها به کارخانه ها کمک می کنند تا ربات های کند تر را با ربات های بسیار سریع که از این محصول استفاده می کنند جایگزین کنند. افزون بر آنچه گفته شد، سنسور مورد اشاره می‌تواند از بروز حوادث جلوگیری کند و محدودیت‌های ماشینی ربات‌های کارخانه‌ها را از بین ببرد. کمپانی سونی نمونه‌های آزمایشی سنسور جدید خود را از ماه اکتبر ۲۰۱۷ به مشتریان بالقوه عرضه خواهد کرد. و پس از آن نیز باید منتظر عرضه این چشم های رباتیک در اشیاء رباتیک اطرافمان باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا