اخبار تکنولوژی

رونمایی شیائومی از گوشی پوکو M6

شرکت شیائومی به تازگی از گوشی پوکو M6 خود به عنوان میان رده‌ای ارزشمند با مشخصات قابل توجه رونمایی کرد. دستگاهی که از پردازنده دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس قدرت گرفته و شامل ۴ تا ۸ گیگابایت رم می‌شود.

مدل دارای ۸ گیگابایت رم مجازی بوده که موجب خواهد شد مالتی تسکینگ سریع‌تری را شاهد باشیم. در سوی دیگر باید به نمایشگر ۶.۷ اینچی HD+ با پنل LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی با شدت روشنایی ۶۰۰ نیتی اشاره کرد. دستگاه دارای پوشش شیشه گوریلاگلس بوده و در بخش حافظه دارای ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی UFS 2.2 است.

همچنین باید به اسلات کارت میکرو اس دی پرداخت و در سوی دیگر از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی دارد. محصول جدید پوکو شامل جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و حسگر اثرانگشت جانبی هم می‌شود. این مدل دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ واتی است. ناگفته نماند شیائومی پورت USB-C هم تعبیه شد.

این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب است، در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب مقاومت دارد و اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MIUI 14 هم شامل آن شد. اولین فروش در ۲۶ دسامبر انجام می‌شود و Poco M6 در رنگ‌های مشکی کهکشانی و آبی شکار عرضه خواهد شد.

گوشی پوکو M6  از راه رسید

اگر همه این مشخصات آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که Poco M6، همانطور که قبلاً شایعه شده بود، به نظر می‌رسد یک نسخه ریبرند از Redmi 13C 5G است که هفته گذشته عرضه شد. البته طراحی عقب با لمس برندهای مختلف که توسط پوکو اعمال می‌شود کمی متفاوت است، اما در غیر این صورت اینها یکسان به نظر می‌رسند.

قیمت معمولی Poco M6 برای مدل پایه ۱۰۴۹۹ روپیه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۱۴۹۹ روپیه برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و در صورت تمایل به نسخه بالای ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۱۳۴۹۹ روپیه است. پوکو در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد و گوشی‌هایی ارائه کند که در نوع خود قابل توجه هستند.

پیش بینی شده بزودی مدل‌های بیشتری معرفی شود و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد رونمایی دستگاه باشیم. شایان ذکر بوده پوکو M6 پرو نیز اخیرا معرفی شده و حال نوبت به نسخه ساده رسید تا از راه برسد. انتظار داریم این مدل بزودی در سایر نقاط به فروش برسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا