اخبار تکنولوژی

رویداد بزرگ پلی استیشن در ماه می برگزار می شود

در جریان پادکست Game Mess، جف گراب یکی از ژورنالیست‌های مطرح بیان داشته که سونی قصد دارد در جریان ماه می رویداد بزرگ پلی استیشن را برگزار کند. رویدادی که در آن باید انتظار رونمایی محصولات جدیدی داشته باشیم.

طبق اطلاعات این ژورنالیست، شرکت ژاپنی رویداد خود را در نیمه دوم می برگزار می‌کند، اما احتمال انتقال آن به اوایل ژوئن نیز وجود دارد. گراب ادعا می‌کند که PlayStation Showcase مطمئناً قبل از شروع Summer Game Fest که از ۸ ژوئن آغاز می‌شود، برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود سونی در این رویداد از پروژه‌های جدید رونمایی خواهد کرد و تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man 2 هم اعلام می‌شود. در اخباری مرتبط شرکت سونی از زمانی که پلی استیشن ۵ را در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، موفق به فروش بالایی از این کنسول شد. به شکلی که آمار فروش آن در مدت مشابه با پلی استیشن ۴ بیشتر بوده است. حال جزئیاتی درباره کنسول نسل بعدی این کمپانی یعنی پلی استیشن ۶ منتشر شد.

رویداد بزرگ پلی استیشن با برنامه های متنوع

به گفته کاربر WorryWartGamer توییتر، سونی یک طراح سخت افزاری برای پلی استیشن ۶ انتخاب کرده و مارک سرنی یکی از گزینه‌های احتمالی برای طراحی معماری این کنسول خواهد بود. بعید است کنسول نسل دهم پیش از ۲۰۲۸ معرفی شود، اما این بدان معنا نبوده که هیچ گاه از راه نخواهد رسید.

RedGamingTech یوتیوب یکی از کانال‌های مطرح بوده که معتقد است سونی با تمرکزی که روی پلی استیشن ۶ داشته، بعید است برنامه‌ای برای ارائه پلی استیشن ۵ پرو داشته باشد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سونی چیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا