اخبار

رکوردشکنی ال‌جی در فروش

رکوردشکنی ال‌جی در فروش

سه ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی اکنون به پایان رسیده است و کمپانی‌های سازنده تلفن‌های همراه هوشمند شروع به عرضه گزارش‌های مالی خود در این سه ماه کرده‌اند. این گزارش‌ها حاکی از آن هستند که همه‌چیز در حال حاضر بر وقف مراد سامسونگ است و البته گزارش‌های ال‌جی نیز حاکی از ارقام و تعداد فروش‌ و رکوردشکنی هست. بر اساس این گزارش‌های مالی، کمپانی ال‌جی درآمدی برابر با ۱۴٫۱ میلیارد دلار را در این سه ماه به دستاوردهاست و این در حالی است که سود عملیاتی این شرکت به ۱٫۰۲ میلیارد دلار می‌رسد و همین امر نیز موجب شده است تا این سه‌ماهه اول سال برای ال‌جی تاریخی باشد زیرا این کمپانی تا امروز در بازه زمانی یاد شده نتوانسته بود به چنین سودی دست پیدا کند.
 


مطالب مرتبط:

 


با این حال بخش تولیدات تلفن‌های همراه هوشمند این کمپانی از نظر متخصصان در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۸ میلادی آمار چندان خوبی را تجربه نخواهد کرد. دلیل این تحلیل نیز رقابت بسیار سخت و تنگاتنگ و عدم عرضه تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار و اصلی توسط ال‌جی در ماه‌های ژانویه تا مارس است. تحلیل گران پیش‌بینی می‌کنند که البته ضرر و زیان ال‌جی در این بازه زمانی کم‌تر از سه‌ماهه گذشته باشد.
البته تحلیل گران معتقدند که فروش بخش تلویزیون‌های OLED و همچنین لوازم‌خانگی برتر این کمپانی می‌تواند نقص‌های بخش تلفن‌های همراه هوشمند ال‌جی را در این دوره زمانی جبران کند. از دیگر رموز موفقیت کمپانی ال‌جی درزمینهٔ عرضه تلویزیون‌ها را می‌توان قیمت ارزان‌تر آن‌ها برای پنل‌های LCD عرضه داشت. همچنین کمد بخار Styler عرضه شده توسط این کمپانی نیز توانسته به سود عاید از بخش لوازم‌خانگی آن کمک شایانی بکند. با این حال این فراز و نشیب‌ها در درآمد و سود برای هر کمپانی بزرگی امری بسیار طبیعی است و جای نگرانی برای ال‌جی در این رابطه وجود ندارد. این کمپانی باعرضه پرچم‌دار جدید خود در کنار تلفن‌های همراه هوشمند میان رده و مقرون‌به‌صرفه می‌تواند دوباره سود بسیار مناسبی را در این زمینه به دست بیاورد و فروش خود را به حالت عادی برساند.
 


مطالعه بیشتر:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا