اخبار

زنگ پیش‌فرض پرچم‌داران جدید سامسونگ رونمایی شد

زنگ پیش‌فرض پرچم‌داران جدید سامسونگ رونمایی شد

از سال ۲۰۱۱ میلادی ملودی “آن‌سوی افق” یا ‘Over the Horizon’ به‌عنوان زنگ اصلی و پیش‌فرض تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی بوده است. از آن زمان تا امروز، این ملودی سالانه به‌روز شده است تا نه‌تنها همیشه برای مخاطب خود جذاب باشد بلکه نشان‌دهنده تغییرات حاصله بر روی تلفن‌های همراه هوشمند سری گلکسی این کمپانی نیز بوده باشد. در همین راستا نیز با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، سامسونگ تصمیم گرفته است تا نسخه جدیدی از ‘Over the Horizon’ را که به‌عنوان زنگ پیش‌فرض این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد را رونمایی کند.
درحالی‌که نسخه ویرایش شده سال گذشته از ملودی مشهور ‘Over the Horizon’ ردپایی از سبک جاز را در خود داشت اما نسخه امسال بیشتر شبیه سمفونی‌های کلاسیک است. سامسونگ در این رابطه اظهار داشته است که هدف از بازآرایی این ملودی ریلکس کردن و آرامش بخشیدن به شما صرف‌نظر از سن و سلیقه موسیقی‌تان است. تن‌های به‌کاررفته در این نوا ترکیبی از آلات موسیقی پیانو و ویولن هستند که توسط آهنگ‌ساز ایسلندی به نام پتر جانسون (Pétur Jónsson) ساخته‌شده است. این ملودی به همراه ویدیویی که نمایش‌دهنده زیبایی طبیعت است منتشرشده است.
انتظار می‌رود که ملودی ویژه که با نام  “آن‌سوی افق” یا ‘Over the Horizon’ شناخته می شود به‌عنوان زنگ پیش‌فرض تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس در نظر گرفته شوند. لازم به ذکر است که هردوی این تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار و جنجالی در تاریخ ۲۵ فوریه (حدوداً یک هفته دیگر) در کنگره موبایل جهانی سال ۲۰۱۸ میلادی در شهر بارسلونا رونمایی شوند. همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه به همراه تصاویری از بدنه آن به‌صورت غیررسمی منتشرشده است که می‌توانید این اطلاعات را در وب‌سایت ما بیابید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا