اخبار

ساختار ظاهری آیفون ۸ ، آیفون ۷S و آیفون ۷S plus از شبکه های اجتماعی درز کرد

مطمئنا امسال آیفون از سامسونگ عقب نمی ماند و به دنبال عرضه آیفون ۸ است. طبق خبرهایی که تاکنون منتشر شده است، آیفون ۸ طراحی بسیار متفاوتی از نسل‌های پیشین خود خواهد داشت و اولین گوشی هوشمند اپل با صفحه نمایش اولد خواهد بود. آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس دو محصول دیگری هستند که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری معرفی شوند.
در جدیدترین خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی ساختار ظاهری سه گوشی برتر آیفون مشخص شده است که شکل کلی آن‌ها را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. با توجه به این قالب‌ها شما می‌توانید محل قرارگیری و شکل دوربین اصلی، شکل دستگاه و سایز هر سه گوشی هوشمند را مشاهده کنید.
آیفون 8با اتکا به این تصویر می توان نتیجه گرفت که آیفون ۷S پلاس از همه بزرگتر است. پس از آن، آیفون ۸ و آیفون ۷s قرار دارند. گفته می‌شود آیفون ۷s پلاس صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و آیفون ۷s صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی خواهند داشت. این دو گوشی هوشمند به صفحه نمایش ال‌سی‌دی مجهز خواهند شد؛ در حالی که آیفون ۸ با یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی اولد همراه خواهد بود.
در آیفون ۸ احتمال می رود تکنیک کامپکت کردن گوشی استفاده شده در گلکسی S8 را نیز ببینیم. همان‌طور که قبلا در خبرها خوانده‌اید، اپل قصد دارد حاشیه‌های آیفون ۸ را حذف کند و یک گوشی هوشمند بدون حاشیه یا کم حاشیه تولید کند. آیفون ۸ مجهز به یک دوربین دوگانه با چینش عمودی خواهد بود. این ترکیب دوربین دوگانه برای آیفون ۷s پلاس چینش افقی خواهد داشت.
یک تصویر شماتیک نیز از طراحی آیفون ۸ منتشر شده است که با توجه به آن نمی‌توان به‌طور دقیق محل قرارگیری تاچ آی دی را تشخیص داد. اکثر شایعات منتشرشده در گذشته حاکی از آن بودند که اپل قصد دارد تاچ آی‌دی آیفون ۸ را با صفحه نمایش آن ادغام کند؛ بنابراین هزینه استفاده از این فناوری در قیمت محصول بی‌تأثیر نخواهد بود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا