اخبار تکنولوژی

ساعت گارمین Forerunner 165 در راه است

تقریباً ۳ سال از ورود Forerunner 55 گارمین به بازار می‌گذرد و به نظر می‌رسد که بالاخره یک ارتقا در افق است. افراد حاضر در Fitness Tracker Test جزئیاتی را در مورد جانشین آن با نام گارمین Forerunner 165 در وب سایت رسمی Garmin کشف کردند.

طبق گزارش‌ها، Forerunner 165 دارای صفحه نمایش ۱.۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل خواهد بود. در حالی که این یک ارتقا قابل توجه نسبت به صفحه نمایش ۱.۰۴ اینچی LCD در مدل قبلی خود (Forerunner 55) است، به نظر می‌رسد که تأثیری بر باتری آن خواهد داشت.

در حالی که Forerunner 55 می‌تواند به مدت دو هفته کار کند، گزارش نشان می‌دهد که ۱۶۵ تنها به مدت ۱۱ روز در حالت ساعت هوشمند دوام می‌آورد. هنگامی که GPS فعال می‌شود، این زمان به ۱۹ ساعت کاهش می‌یابد و با فعال بودن GNSS (سیستم ناوبری جهانی ماهواره‌ای)، این مدت به ۱۷ ساعت کاهش می‌یابد. پخش موسیقی در کنار GNSS زمان اجرا را به تنها ۶.۵ ساعت کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، افشا نشان می‌دهد که فوررانر ۱۶۵ ممکن است در دو مدل عرضه شود ۱۶۵ استاندارد و ۱۶۵ Music. مورد دوم شامل فضای ذخیره‌سازی داخلی برای پخش موسیقی از طریق هدفون بلوتوث است، اما حافظه محدود ۴ گیگابایتی خواهد داشت. علاوه بر این، گفته می‌شود که تنها مدل Music از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می‌کند.

ساعت گارمین Forerunner 165 از راه می رسد

در مورد ویژگی‌های سلامت و تندرستی، طبق گزارش‌ها، این ساعت دارای حسگر Elevate V4 PPG برای ردیابی تغییرات ضربان قلب و یک ارتفاع‌سنج فشارسنج برای اندازه‌گیری ارتفاع است. حتی می‌تواند تعداد طبقاتی را که بالا رفتید ردیابی کند. این ساعت هوشمند سایر ویژگی‌های سلامت مورد انتظار مانند قطب‌نمای داخلی، ردیابی خواب با تشخیص ناپ و نظارت بر SpO2 را ارائه می‌دهد.

ما هنوز جزئیاتی در مورد قیمت رسمی یا تاریخ عرضه ساعت هوشمند گارمین Forerunner 165 دریافت نکرده‌ایم. اما افشا نشان می‌دهد که مدل استاندارد می‌تواند از ۲۸۰ یورو (حدود ۲۲۵ دلار) شروع شود و نوع Music با قیمت ۳۳۰ یورو (حدود ۳۵۵ دلار) خواهد بود. شرکت گارمین از برندهای مطرح تولیدکننده دستبند تناسب اندام بوده که شامل ساعت هوشمند هم می‌شود.

این شرکت همیشه سعی داشته مدل‌های متنوعی را ارائه دهد که در نوع خود قابل توجه است. اطلاعات بیشتری از این مدل در دست نیست و باید منتظر ماند تا برند مذکور گزینه جدید را معرفی و عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا