اخبار

ساعت Tag Heuer Connected Watch معرفی شد : هوشمند لوکس سوییسی با سیستم عامل اندروید ور

 
 

 
کمپانی ساعت سازی سوییسی تگ هوئر (Tag Heuer) ، امروز در کنفرانسی اختصاصی از نخستین ساعت هوشمند خود با سیستم عامل اندروید ور ( Android Wear ) ، رونمایی کرد.این ساعت که Connected Watch نام دارد ، به خوبی اصالت سوییسی ساعت های Tag Heuerرا قالب هوشمندی اندروید ور قرار داده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.
ساعت هوشمند تگ آور از جنس طلا نیست و از تیتانیوم ساخته شده که مزیت آن در مقایسه با استیل نسبت بالای مقاوت به وزن آن است. به گفته شرکت، مشخصه خاص این ساعت شش بند چرمی متفاوت آن بوده و قطر ۴۶ میلی‌متری، این محصول را در مقایسه با دیگر محصولات در رده بالاتر قرار می‌دهد.
این ساعت مجهز به پردازنده ساخت اینتل است و این امر به معنای خداحافظی با تراشه کوالکام بوده که در بسیاری از ساعت‌های هوشمند تا به امروز وجود داشته است. صفحه نمایش لمسی Connected Watch با یاقوت کبود شفاف پوشیده شده و باتری آن قابلیت شارژ با یک داک ساده را دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به ویژگی‌های عادی یک ساعت اندروید ور مانند وای‌فای، بلوتوث و میکروفون اشاره کرد.
به گفته شرکت سه صفحه (واچ فیس) برای این محصول طراحی شده که همگی به تقلید از مدل‌های سنتی هستند. این سه صفحه شامل کورنوگراف، صفحه اصلی و صفحه ساعت جهانی در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی است. قابلیت سازگاری این ساعت با گوگل ور به شما امکان تهیه و نصب صفحات دیگر از گوگل پلی را خواهد داد. از امکانات دیگر این محصول می‌توان به ساعت، هشداردهنده و کرنومتر اشاره کرد.
هنوز نمی‌توان قطعا اعلام کرد که آیا سابقه نیک شرکت می‌تواند مردم را به خرید این ساعت ۱.۵۰۰ دلاری ترغیب کند یا نه چرا که این مدل از نظر عملکرد تفاوت چندانی با ساعت‌های هوشمند دیگر ندارد. محصول جدید این شرکت به سرعت به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد و فروش آن در وب‌سایت شرکت و چندین بوتیک لوکس در سراسر جهان آغاز می‌شود. پیش‌بینی کمپانی تگ آور با اعلام این خبر که خریداران این ساعت هوشمند می‌توانند این ساعت را با ساعت معمولی داری موتور سوئیسی تعویض کنند به وقوع پیوسته است.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا