اخبار

سامسونگ از سرویس شبکه اجتماعی Uhsupp رونمایی خواهد کرد

Uhsupp

سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به‌صورت رسمی در کنگره موبایل جهانی سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی خواهند شد. هردوی این تلفن‌های همراه هوشمند نیز بر اساس شایعات تا کم‌تر از یک ماه دیگر به فروشگاه‌های سامسونگ در سراسر جهان عرضه خواهند شد.
همچنین انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ در کنار این تلفن‌های همراه جدید خود به معرفی سرویس شبکه اجتماعی جدیدی به نام  “Uhsupp” روی بیاورد. این نام در حال حاضر در اتحادیه اروپا و کره جنوبی به‌صورت رسمی ثبت تجاری شده است اما هنوز مشخص نیست که این شبکه اجتماعی در ایالات‌متحده نیز در دسترس قرار بگیرد یا خیر. بر اساس گزارشی از سامسونگ به دست رسیده است، سرویس شبکه اجتماعی Uhsupp در تاریخ ۱۹ ماه مارس عرضه خواهد شد اما از روز رونمایی ز تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس برای عموم در دسترس خواهد بود.
لازم به ذکر است که شبکه اجتماعی Uhsupp به کاربران اجازه می‌دهد تا موقعیت مکانی خود را به‌صورت هم‌زمان با یکدیگر به اشتراک بگذارند و نیز ردوبدل کردن پیام‌های متنی نیز از بدیهیات هر شبکه اجتماعی ازجمله Uhsupp است. این سرویس دقیقاً مانند نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی فیس بوک مسنجر، اینستاگرام، واتس اپ و… کار می‌کند و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ ویژگی منحصربه‌فردی را برای این شبکه اجتماعی عرضه خواهد کرد یا خیر.
بااین‌حال هنوز دلیل و منطق اصلی انجام این کار و ساخت یک شبکه اجتماعی که هزاران مشابه آن روزبه‌روز در حال تولید و استفاده در سراسر جهان است، مشخص نشده است. قطعاً سامسونگ مجبور است تا برای عدم شکست در این بازار به‌شدت رقابتی ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فردی را برای شبکه اجتماعی خود در نظر بگیرد تا بتواند مخاطبان را به نصب و استفاده از این سرویس ترغیب کند. باید دید که سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور در این زمینه تا چه حد موفق خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا