اخبار

سامسونگ بزودی گلکسی M40 را معرفی می کند

گوشی گلکسی M40 سامسونگ به همراه با  گلکسی A10s  رونمایی خواهد شد. پیش بینی شده که دوربین اصلی سه گانه باشد و بنابراین کاربران می توانند عکس های باکیفیتی را تهیه کنند. شرکت سامسونگ تصمیم گرفته که گوشی های میان رده و پایین رده بهتری را تولید کند. دو گوشی سامسونگ M40  و A10s دو گوشی جدید سامسونگ هستند که معرفی و عرضه خواهند شد. شماره مدل گوشی A10s، SM-A107 است و به نظر می رسد که گوشی های باکیفیتی خواهند بود که تا به حال معرفی و عرضه نشده اند.

شاید مشخصات سخت افزاری A10 در گوشی A10s تکرار شود. البته گوشی A10 به طور رسمی به مردم معرفی شده است. یک تراشه مدیاتک هلیو P22 در گوشی  A10 به کار گرفته شده و زمانی در بنچ مارک گیگ پنج نیز حضور داشت. رم گوشی ۲ گیگا بایت است و سیستم عامل اندرود پای روی آن نصب شده است و مشخص می شود که به لحاظ نرم افزاری پیشرفته تر از گوشی های نسخه های قبلی است.

معرفی و عرضه گوشی ‌A10e در کنار گوشی A10s از مهم ترین برنامه های سامسونگ در آینده است. گوشی A10S مجوز FCC آمریکا را دریافت کرد و بنابراین می توان گفت که در کار دستگاه های مخابراتی هواپیما و کشتی اختلالی ایجاد نمی کند و در کل می توانید آن را با خود به داخل هواپیما برده و استفاه کنید. البته در رابطه با عرضه گوشی ‌M40 شایعاتی منتشر شده بود. صفحه نمایش ۳/۶ اینچ با فناوری AMOLED آن را شکل داده است. یک تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام قدرت این گوشی را تامین می کند. باتری گوشی های سامسونگ بزرگ هستند و بنابراین انتظار می رود که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در گوشی M40  استفاده شود.

شاید در آینده گوشی A70s رونمایی شود. پیش بینی شده که از دوربین ۶۴ مگاپیکسل در گوشی  A70s استفاده شود. دوربین اصلی سه گانه بوده و ۶۴ مگاپیکسل دقت دوربین است. بنابراین می توان گفت که گوشی گلکسی  A70sاولین گوشی سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسل است که عرضه خواهد شد. یک گوش منحصر به فردی است که تا به حال تولید نشده است. پروسسور در این گوشی استفاده شده و باعث عملکرد بهتر گوشی شده است.  این گوشی در مقایسه با سایر گوشی های سامسونگ وضعیت بهتری دارد. دو سیم کارت بوده و می توان سیم کارت های نانو را هم در آن استفاده کرد. دوربین می تواند در حالت های HDR, LED  و پانومارا می تواند تصویر برداری و فیلمبرداری کند.

شبکه های Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot در این گوشی به کار رفته است. نوع بلوتوث ۵.۰, A2DP, LE است. سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، نزدیکی در این گوشی نیز تعبیه شده است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت که با ۱۵وات خیلی سریع شارژ می شود. رنگ بدنه به رنگ های سیاه و آبی است. قیمت آن ۳۵۰ یورو برآورد شده ، و در شماره مدل های SM-M405F, SM-M405FN/DS, SM-M405G/DS عرضه شده است. شما به هنگام گوش دادن به موسیقی هرگز صداهای مزاحم را نخواهد شنید و این خود یک عامل برتری برای گوشی محسوب می شود.

 


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا