اخبار

سامسونگ نسخه ۵۱۲ گیگابایتی از گلکسی نوت ۹ را در برخی بازارها عرضه خواهد کرد

گلکسی نوت ۹ نام تلفن هوشمندی است که تابستان امسال معرفی خواهد شد و تاکنون توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. حال نیز گفته می‌شود که یک نسخه از این محصول با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
سامسونگ در تابستان امسال نسخه جدیدی از سری نوت خود را معرفی و روانه بازار خواهد کرد. تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص این تلفن هوشمند منتشر شده است و امروز نیز شاهد اخبار جدیدی در خصوص آن هستم. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۹ را در یک نسخه خاص، با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند. البته این نسخه از دستگاه مذکور تنها برای بازار‌های کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد. احتمال دارد که در سایر بازار‌های جهانی نیز بعد از مدتی تاخیر، این نسخه عرضه شود.

مطالب مرتبط:

فعلا معلوم نیست که در این نسخه از محصول شاهد ارتقاهای دیگری نیز خواهیم بود یا خیر. اما اگر تنها ارتقا مربوط به حافظه داخلی باشد، این نسخه نیز از ۶ گیگابایت حافظه رم و پردازنده Exynos 9810 استفاده خواهد کرد. گلکسی نوت ۹ از نسخه ۸.۱ اندروید Oreo و Samsung Experience استفاده می‌کند. بر اساس اخبار و شایعاتی که منتشر شده، یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. دستگاه فوق در بخش دوربین نیز قدرتمند ظاهر خواهد شد و انتظار می‌رود که در بخش پشتی آن شاهد دوربین دوگانه‌ای باشیم که یکی از سنسور‌های آن دارای لنز Telephoto است. در بخش جلویی گلکسی نوت ۹ نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی قرار دارد.
گلکسی نوت 9
در زمینه طراحی، گلکسی نوت ۹ شباهت‌های زیادی به نسخه سال قبل خود یا همان گلکسی نوت ۸ خواهد داشت. فریم این دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است و در روی آن شاهد دکمه‌های پاور، کنترل حجم صدا و دکمه اختصاصی Bixby خواهیم بود. پیش از این گفته می‌شد که گلکسی نوت ۹ دارای دکمه شاتر خواهد بود که بعد‌ها این موضوع رد شد. قاب پشتی و جلوی دستگاه نیز از شیشه ساخته شده‌اند. در قسمت جلوی این دستگاه هم یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت قرار دارد.
انتظار می‌رود که سامسونگ محصول جدید خود را با نام Galaxy Note 9 در ۱۸ مرداد رونمایی کند. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟ آیا حضور حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی را روی یک تلفن هوشمند کاربردی می‌دانید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا