اخبار

سامسونگ از گجت‌های پوشیدنی سلامتی Gear Fit 2 و Gear IconX رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ امروز دو گجت پوشیدنی جدید مختص آن هایی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و به دنبال محصولی برای ردیابی و ثبت اطلاعات مربوط به سلامت خود هستند، رونمایی کرد.
دو محصولی که مطابق آن چه که انتظار می رفت تحت عناوین گیر فیت ۲ و گیر آیکان اکس روانه بازار خواهند شد و می توانند با توجه به قابلیت ها و ویژگی های جدید خود، انتخابی مناسب برای ورزشکاران باشند.
مدل اول یعنی گیر فیت ۲، نسخه ارتقا یافته دستبند گیر فیت است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی و عرضه شد. این مدل جدید علاوه بر برخورداری از طراحی ارگونومیک، از ویژگی هایی همچون سنسور GPS، نمایشگر ۱٫۵ اینچی منحنی سوپر امولد با رزولوشن ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل و سنسور ضربان قلب بهره می برد. همچنین کاربران می توانند از این دستگاه به عنوان یک موزیک پلیر برای گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود استفاده کنند.
از دیگر قابلیت های این محصول می توان به پردازنده دو هسته ای با سرعت کلاک ۱ گیگاهرتز، رم ۵۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و گواهینامه IP68 که همان مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است، اشاره کرد.
 
 

سامسونگ

گیر فیت ۲ سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل تایزن است و با گوشی های هوشمند که حداقل از ۱٫۵ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۴٫۴ و بالاتر بهره می برند، سازگار است. به طوری که می توانید اطلاعاتی از قبیل تعداد گام ها، مسافت طی شده، کالری مصرفی و غیره را از طریق اپلیکیشن S Health و یا سایر اپ های منتخب سلامتی Sync کنید.
 
قرار است این دستبند در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی و دو مدل با اندازه های بزرگ و کوچک روانه بازار شود. ابعاد مدل بزرگ ۱۲۵ در ۱۷۰ و مدل کوچک ۱۵۵ در ۲۱۰ میلیمتر خواهد بود.
 
حال به مرور مشخصات و ویژگی های ایربادهای گیر آیکان اکس می پردازیم. این ایرباد وایرلس قادر به ردیابی و ثبت اطلاعاتی همچون مسافت طی شده، سرعت، ضربان قلب و همچنین میزان کالری مصرف شده توسط فرد است و می تواند آن ها را از طریق بلوتوث بر روی اپلیکیشن S Health یکسان سازی کند.
 
این محصول با قرار گرفتن در داخل گوش فعال می شود و از قابلیت هدایت صوتی (Voice Guide) نیز برای ارایه بازخوردهای پیشرفت تمرینی بهره می برد. همچنین کاربران می توانند از این ایربادها به عنوان یک موزیک پلیر نیز استفاده کنند و به لطف حافظه ۴ گیگابایتی، می توان حدود ۱۰۰۰ آهنگ را بر روی آن ذخیره کرد. این محصول در رنگ های مشکی، آبی و سفید به دست کاربران خواهد رسید.
 

ایرباد

سامسونگ عرضه دستبند گیر فیت ۲ را از تاریخ ۱۰ ژوئن و با قیمت پایه ۱۷۹٫۹۹ دلار آغاز خواهد کرد. هنوز حرفی از قیمت ایرباد گیر آیکان اکس به میان نیامده و گفته می شود که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا