اخبار

سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو در راه بازار

سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو در راه بازار

گلکسی اس 8 اکتیو

چندی پیش شایعاتی مبنی بر تلفن همراه آینده کمپانی سامسونگ شنیده بودیم. این تلفن همراه هوشمند که گلکسی اس ۸ اکتیو نام دارد به نقل برخی از سایت‌های تحلیلی به‌عنوان تلفن همراه جدید سامسونگ در نظر گرفته شده بود. با این حال صحت تمامی این شایعات از سوی سامسونگ نه پذیرفته و نه رد شده بود اما به‌تازگی این کمپانی در این باره موضعی جدید اتخاذ کرده و گلکسی اس ۸ اکتیو را به‌عنوان تلفن همراه آینده خود معرفی کرده است. به‌تازگی این کمپانی بر سر نام این دستگاه توافق کرده است و شماره مدل آن را نیز G892A قرار داده است. البته لازم به ذکر است که شماره مدل گلکسی اس ۷ اکتیو که در سال گذشته روانه بازار شد G891A بوده است.

این اولین باری است که سامسونگ شایعات مبنی بر ارائه گلکسی اس ۸ اکتیو را رسما تایید کرده و ورود این نسخه از پرچم‌دار خود را اعلام داشته است. در حقیقت، ارائه این تلفن همراه هوشمند را می‌توان به‌نوعی برطرف‌کننده مشکل گلکسی اس ۸ دانست، دستگاهی که در تست‌های محافظت بدنه SquareTrade نمره بسیار پایینی را به دست آورده بود.

بر اساس شایعات اخیر، گلکسی اس ۸ اکتیو به بسیاری از ویژگی‌های مهم گلکسی اس ۸ از قبیل لبه‌های منحنی و صفحه نمایش بی‌نهایت مجهز نخواهد بود. با این وجود این دستگاه طراحی محکم‌تری خواهد داشت که در برابر خط و خش و ضربه‌های فیزیکی بسیار مقاوم‌تر از گلکسی اس ۸ است.

تاریخ عرضه این تلفن همراه هوشمند هنوز مشخص نشده است اما سامسونگ در سال‌های گذشته هر دو مدل اس ۶ اکتیو و اس ۷ اکتیو در ماه ژوئن رونمایی کرده است. به‌این‌ترتیب این کمپانی تنها چند روز فرصت دارد تا کارهای نهایی را انجام داده و این دستگاه را مطابق روند عادی آن در ماه ژوئن برای علاقه‌مندان رونمایی کند.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا