اخبار

سامسونگ گلکسی نوت ۹ کمی کوچکتر از نوت ۸ خواهد بود

گلکسی نوت ۹ با عنوان پرچم‌دار جدید سامسونگ، در ماه آگوست امسال معرفی می‌شود. بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده، طول این محصول کمی کوچک‌تر از گلکسی نوت ۸ است و شاهد ظرفیت باتری بیشتری در آن خواهیم بود. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند به دست آوریم.
گلکسی نوت ۸ محصولی با نمایشگر دوست داشتنی بود. این محصول صفحه نمایشی ۶.۳ اینچی بدون حاشیه داشت که کناره‌های آن نیز تاحدودی خمیده بودند. اکنون چند ماهی است که گمانه‌زنی‌ها در خصوص پرچم‌دار بعدی این سری از محصولات سامسونگ به گوش می‌رسد و بخشی از این اخبار نیز مربوط به نمایشگر آن هستند. بر اساس اخبار منتشر شده در خصوص این تلفن هوشمند، گفته می‌شود که گلکسی نوت ۹ احتمالا کمی کوتاه‌تر از نوت ۸ خواهد بود اما عرض آن همانند برادرش است.

مطالب مرتبط:

از آنجایی که سری گلکسی نوت، محصولاتی با ابعاد بزرگ هستند و عموما نمی‌توان از آن‌ها با یک دست به راحتی استفاده کرد، پس خبر کم شدن حاشیه بالا و پایین دستگاه می‌تواند برای دوست داران این محصول خوشایند باشد. بدون شک این کاهش طول دستگاه در بحث حمل و نگهداری آن می‌تواند تاثیرگذار باشد. البته ممکن است ۲ میلی متر کوتاه‌تر شدن طول دستگاه چندان هم به نظر نرسد اما در کل می‌تواند تاثیر هر چند کوچکی برروی در دست گرفتن این دستگاه بگذارد.
گلکسی نوت ۹
اما موضوع جالب این خبر، به شایعات پیشین درباره نوت ۹ مربوط می‌شود. چندی پیش اعلام شد که گلکسی Note 9 باتری بزرگ‌تری نسبت به گلکسی Note 8 خواهد داشت و شاهد باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روی آن خواهیم بود. این در حالی است که گلکسی نوت ۸ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کرد. افزایش ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری، یک جهت بزرگ در این محصول به حساب می‌آید. البته باید توجه داشت که ضخامت دستگاه نیز احتمالا بیش از نسخه قبلی خواهد بود. درست یا نادرست بودن تمام این شایعات در روز معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ که احتمالا در ماه آگوست رونمایی می‌شود، مشخص خواهد شد. گویا باید منتظر یک تلفن هوشمند قدرتمند با طول کمتر از نسخه پیشین و باتری قدرتمند‌تر باشیم. شما چه انتظاراتی از Galaxy Note 9 دارید؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا