اخبار

سامسونگ گلکسی (J3 (2018 و گلکسی (J7 (2018 معرفی شدند

گلکسی J3 و گلکسی J7 نام محصولاتی هستند که سامسونگ امروز نسخه ۲۰۱۸ آن‌ها را معرفی کرده است. یکی از این تلفن‌های هوشمند در بخش محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد و محصول دیگر در بین تلفن‌های هوشمند میان‌رده قرار دارد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن‌های هوشمند به دست آوریم.
سامسونگ امروز نسخه جدیدی از دو محصول قبلی خود را معرفی کرده است. گلکسی (J3 (2017 و گلکسی (J7 (2017 دو تلفن هوشمندی بودند که سال گذشته با استقبال خوب کاربران مواجه شدند و حال شاهد نسخه ۲۰۱۸ از این دو تلفن هوشمند هستیم. با نگاه به ظاهر این دو تلفن هوشمند می‌توان متوجه شد که با دستگاه‌هایی اقتصادی و میان‌رده رو به رو هستیم.

مطالب مرتبط:

گلکسی (J3 (2018
نکته جالب و شاید عجیب در خصوص نسخه ۲۰۱۸ از گلکسی J7 این است که مشخصات از این محصول شبیه به نسخه قبلی خود است و این موضوع حتی در بخش دوربین نیز دیده می‌شود. این تلفن هوشمند همانند نسخه قبلی خود از یک دوربین ۱۳ مگاپیسکلی با f/1.7 در بخش پشتی خود بهره می‌برد و قسمت جلویی نیز میزبان یک دوربین ۱۳ مگایپکسلی با f/1.9 است. به نظر می‌رسد که از نظر عمکلرد، دوربین این محصول تصاویری بسیار شبیه به نسخه سال قبل ثبت کند. البته باید توجه داشت که برخی بهبود‌های نرم افزاری در این نسخه صورت گرفته است.
در زمینه نمایشگر، سامسونگ گلکسی J7 جدید از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح HD بهره می‌برد که به احتمال زیاد از نوع سوپر AMOLED است. البته سامسونگ این موضوع را دقیقا اعلام نکرده، اما نسخه ۲۰۱۷ از این محصول دارای چنین نمایشگری بود. در حقیقت سامسونگ لیست دقیقی از مشخصات این تلفن هوشمند ارائه نکرده است. موضوع دیگری که در خصوص این دو محصول می‌دانیم این است که هر دو دستگاه از Knox سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.
نسخه ۲۰۱۸ از گلکسی J3 از نمایشگری ۵ اینچی با وضوح HD بهره می‌برد که نوع صفحه نمایش این محصول نیز مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در این محصول اقتصادی از نمایشگر IPS LCD استفاده کرده باشد. هیچ اطلاعاتی در خصوص پردازنده، رم، حافظه و باتری این تلفن هوشمند منتشر نشده است.
گلکسی (J3 (2018
دوربین گلکسی J3 جدید ۸ مگاپیکسلی با f/1.9 است و در قسمت جلویی این محصول نیز شاهد دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 هستیم. لازم به ذکر است که نسخه ۲۰۱۷ از این محصول از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با f/1.9 بهره می‌برد. با این اوصاف معلوم نیست که دوربین دستگاه جدید بهتر از قبلی است یا خیر.
سامسونگ در خصوص معرفی این دو محصول جدید خود بسیار رازآلود اقدام کرده است و اطلاعات بسیار اندکی را در خصوص این دستگاه‌های جدید شاهد هستیم. قیمت این محصولات نیز اعلام نشده و تنها چیزی که در این خصوص می‌دانیم،‌ زمان عرضه آن در آمریکا است که بنابر گفته سامسونگ، اوایل ماه ژوئن خواهد بود. گفتنی است که نسخه ۲۰۱۷ از گلکسی J3 و گلکسی J7 به ترتیب با قیمت‌های ۱۴۹.۹۹ و ۲۱۹.۹۹ دلار عرضه شده بودند. انتظار می‌رود که نسخه‌های جدید این محصول نیز قیمتی در این حدود داشته باشند. نظر شما راجب محصولات جدید سامسونگ چیست؟ اگر شما نیز از افرادی هستید که از نسخه ۲۰۱۷ این دو تلفن هوشمند استفاده می‌کنید، تجربیات خود را در خصوص این محصولات با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا