اخبار

ستاره سریال Game of Thrones در نقش شخصیت منفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare !!!

بنابر اخبار جدید، کیت هرینگتون، که در سریال شهیر Game of Thrones در نقش کاراکتر جان اسنو بازی می کند،  در بازی Call of Duty: Inifinite Warfare نیز حضور داشته و در قالب شخصیت منفی یا آنتاگونیست آن ظاهر خواهد شد.
کارگردان داستان سرایی بازی Call of Duty: Inifinite Warfare در استودیوی Infinity Ward، تیلور کوروساکی توضیح می دهد: «کیت استعدادی فوق العاده دارد. داستان ما درباره نبرد حماسی میان دو گروه است و کیت در نقش خود غرق شده و به دشمن ایده آل ما تبدیل شده است. نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم که مردم کیت را در نقشی کاملا متفاوت [با شخصیت جان اسنو] مشاهده می کنند.»
ضمنا استودیوی Inifnity Ward افزوده که گای ریچی، کارگردان فیلم هایی چون Snatch and Lock ،Stock و Two Smoking Barrels قرار است در داستان سرایی به توسعه دهندگان کمک کند اما مشخص نیست که وی کارگردانی کات سین ها را برعهده خواهد داشت یا خیر. وی پیش از این، تیزر تبلیغاتی Call of Duty: Black Ops 2 را هم کارگردانی کرده بود.
دیو استال، مدیر Infinity Ward می گوید: «گای ریچی یکی از دوستان فرنچایز Call of Duty است و برگشتن وی به تیم ما و کمک او به آوردن نقش کیت هرینگتون به زندگی، واقعا عالی بود. این برای ما بسیار ارزشمند است که بتوانیم نقش را به بهترین شکل ممکن توسعه دهیم. از عملکرد کیت بسیار هیجان زده ایم و نمی توانیم برای نشان دادن آن به عموم صبر کنیم.»
بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است پاییز امسال روی سه پلتفرم پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا