اخبار تکنولوژی

ست Signature Slim Combo K950 لاجیتک معرفی شد

لاجیتک کیبورد بی‌سیم Signature Slim K950 و ماوس Signature Slim Combo را معرفی کرده است. این دوگانه همراه با یک نسخه باکس قهوه‌ای متمرکز بر شرکت، عملکردهای پیشرفته‌ای را با قیمت قابل دسترس ارائه می‌دهد و با ست Signature Slim Combo K950 رو به رو هستیم.

Signature Slim Combo برای افرادی که در سبک کاری ترکیبی هستند ایده آل است. این شامل صفحه کلید بی سیم لاجیتک Signature Slim K950 و یک ماوس بی سیم Signature Plus M750 می‌شود. اول از همه، صفحه کلید همه کاره است و با طیف گسترده‌ای از سیستم عامل‌ها سازگاری دارد.

طراحی صفحه کلید شبیه به مدل کلیدهای MX محبوب لاجیتک بوده و کلیدهای فانکشن اختصاصی برای میانبرهای مفید مانند ضبط صفحه، بی‌صدا کردن میکروفون و ایموجی‌ها وجود دارد. با این حال، صفحه کلید فاقد نور پس زمینه است. از سوی دیگر، ماوس بی‌سیم Signature Plus M750، دکمه‌های چپ، راست و وسط، دو دکمه کناری با دسترسی آسان و SmartWheel را برای پیمایش دقیق یا متمرکز بر سرعت ارائه می‌دهد.

کیبورد و ماوس هر دو از نظر راحتی و عملکرد عالی هستند. صفحه‌کلید فول سایز، با صفحه‌کلید عددی یکپارچه، برای کار صفحه‌گسترده مناسب است و دارای پایه‌های قابل تنظیم برای تنظیم دقیق زاویه تایپ هم است. علاوه بر این، لاجیتک تجربه تایپ کردن و کلیک  آرام را در اولویت قرار داده و اخبار خوشایند برای محیط‌هایی که سر و صدا و حواس پرتی نگران کننده هستند.

صفحه کلید و ماوس وقتی با نرم افزار Logi Options+ همراه شوند واقعا تجربه خوبی رقم می‌زنند. کاربران می‌توانند عملکردهای کلیدی را برای برنامه‌های خاص (مانند Adobe Photoshop یا Microsoft Word) سفارشی کنند و از ویژگی استثنایی “Flow” استفاده کنند. Flow صفحه کلید و ماوس را قادر می‌سازد تا به طور همزمان با حداکثر سه دستگاه متصل شوند. این به شما امکان می‌دهد به‌طور یکپارچه سوئیچ کنید و حتی بین دستگاه‌ها کپی و جای‌گذاری کنید روی شبکه‌های Wi-Fi.

ست Signature Slim Combo K950 لاجیتک جذاب و کاربردی

Logi Options+ از Smart Actions نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند با یک ضربه کلید، چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنند. لاجیتک همچنین یک نسخه تجاری خاص از Signature Slim Combo را ارائه می دهد که به صراحت برای استقرار سازمانی طراحی شده است.

نوع سازمانی دارای فناوری بی سیم امن Logi Bolt برای اتصال مطمئن و ایمن است. علاوه بر این، آنها دارای یک ویژگی Logitech Sync هستند که امکان آپدیت سیستم عامل از راه دور و نظارت بر روی استقرار بالقوه جهانی دستگاه‌های Signature Slim را فراهم می‌کند. پایداری به عنوان یک نگرانی اصلی در تصمیم گیری‌های خرید شرکت‌ها ظاهر شده است.

برای پاسخگویی به این تقاضا، لاجیتک Signature Slim K950 و Signature Slim Combo را کربن خنثی کرده و هر دو محصول نیز با پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف تایید شده از لوازم الکترونیکی قدیمی ساخته شدند. صفحه کلید و ماوس در رنگ‌های Graphite و Off-White در دسترس هستند. توجه داشته باشید، نوع گرافیت دارای درصد بیشتری (۶۱درصد) از مواد بازیافتی نسبت به سفید (۴۸درصد) است.

هر دو دستگاه از باتری‌های AAA و AA پشتیبانی می‌کنند و دارای عمر باتری تا ۳۶ ماه هستند. لاجیتک ست Signature Slim Combo K950 دارای قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار / ۱۰۹.۹۹ پوند / ۱۱۹.۹۹ یورو است. این کیبورد به صورت جداگانه نیز قابل خرید است. Signature Slim Combo for Business قیمت‌های مشابهی دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا