اخبار

سرویس رایگان «می‌بریم» برای الکامپ

خدمات خودروی اشتراکی برای نمایشگاه بیست و دوم عرضه می‌شود

سرویس رایگان «می‌بریم» برای الکامپ

 

سرویس رایگان می‌بریم

 
اپلیکیشن «می‌بریم» به مناسبت بیست و دومین نمایشگاه الکامپ سرویس «به سوی الکامپ» خود را معرفی کرد. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ هزینه‌ای، به نمایشگاه بین‌المللی تهران آمده و برگردند.
حامد لشکری یکی از بنیان گذاران «می‌بریم»  در توضیح این استارت‌آپ که در سالن ۱۸ نمایشگاه هم حضور دارد گفت: «بخش زیادی از سفرهای درون شهری محدود به رفت و آمد بین محل کار (محل تحصیل) تا خانه می‌شود و افراد زیادی این مسیرها را با خودروهای شخصی خود به صورت تک سرنشین طی می‌کنند. اگر شرایطی فراهم شود که این افراد در ازای به اشتراک گذاری صندلی‌های خالی خودروی خود هزینه سوخت و هزینه‌های جاری را کسب کنند هم راننده سود برده است و هم مسافر. این اتفاق در الکامپ رایگان رخ می‌دهد.»
برای استفاده از این طرح لازم است پس از نصب اپلیکیشن ابتدا ساعت و مسیر روزانه خود را وارد کنید سپس الکامپ ۲۲ که به صورت آماده در منوی رویدادهای برنامه موجود است را  به مسیرهای خود اضافه کنید. پس از آن تعداد هم مسیرهای شما در بخش مسیرها ظاهر می‌شود و باید به یکی از پیشنهادات درخواست هم مسیری ارسال کنید. همین طور می‌توانید از بخش «مسیر جدید» نیز سفر خود را ثبت کنید. به محض پیدا شدن هم مسیر نوتیفیکیشنی برایتان ارسال می‌شود.
این طرح برای مسافران رایگان است و کسانی هم که با خودروی شخصی به نمایشگاه می‌آیند مانند سابق می‌توانند از اشتراک صندلی‌های خالی خودروی خود کسب درآمد کنند.
اپلیکیشن می‌بریم هم اکنون به صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های کافه بازار، مایکت و از سایت mibarim.com قابل دریافت است.
درباره میبریم: «می‌بریم» استارت‌آپی است که سرویس روزانه ارزان قیمتی را بر پایه سفر اشتراکی برای دانشجویان و کارمندان فراهم می‌کند. این سرویس به این خاطر که بر اساس کُنشِ خرد شهروندان فراهم شده است در عین کم هزینه بودن راه حل مناسبی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا در بلند مدت خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا