اخبار تکنولوژی

سری ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G راهی بازار جهانی شد

ردمی پس از عرضه این دستگاه‌ها در اوایل ماه جاری در هند، گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G خود را در بازار جهانی عرضه کرد. خط تولید جهانی دارای دو مدل ۵G سری Pro است، یعنی Redmi Note 13 Pro+ 5G و Note 13 Pro 5G.

Redmi Note 13 Pro+ 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی CrystalRes AMOLED با نرخ نوسازی صاف ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت است. وضوح صفحه نمایش ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل (۱.۵K) است که توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. این نمایشگر از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای گواهی TÜV Rheinland برای راحتی بیننده است. با ابعاد ۱۶۱.۴ در ۷۴.۲ در ۸.۹ میلیمتر و وزن ۲۰۴ گرمی، مدلی کم وزن بوده و شامل استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هم می‌شود.

این گوشی که از پردازنده مدیاتک Dimensity 7200-Ultra قدرت گرفته و دارای دو گزینه حافظه و رم ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت یا ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بسیار بزرگی هم دارد و از فناوری HyperCharge با سرعت شارژ ۱۲۰ واتی با شارژر ۱۲۰ واتی موجود در جعبه و اتصال USB-C پشتیبانی می‌کند.

سیستم دوربین با دوربین اصلی قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی کاملاً چشمگیر است. ویژگی‌های صوتی شامل بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از Dolby Atmos می‌شود که تجربه صدایی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. امنیت توسط حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش و AI Face Unlock تامین می‌شود. گزینه‌های اتصال شامل دو سیم‌کارت (نانو سیم‌کارت + نانو سیم‌کارت یا نانو سیم‌کارت + eSIM)، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، NFC برای ارتباط بی‌سیم و یک IR Blaster برای راحتی بیشتر است.

سری ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G از راه رسید

سری ردمی نوت 13 پرو 5G

Redmi Note 13 Pro 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی CrystalRes AMOLED با مشخصات مشابه است. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۷s Gen 2 است و از دو گزینه حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت یا ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت بهره می‌برد. باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی هم داشته و از شارژ ۶۷ واتی توربو پشتیبانی می‌کند و یک شارژر داخل جعبه و یک اتصال USB-C دارد.

سیستم دوربین و ویژگی‌های صوتی مشابه نسخه Pro+ هستند و تجربه عکاسی و صوتی خوبی را ارائه می‌دهند. گزینه‌های اتصال شامل دو سیم‌کارت (نانو سیم‌کارت + نانو سیم‌کارت یا نانو سیم‌کارت + eSIM)، وای‌فای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز، بلوتوث ۵.۲، NFC و IR Blaster است که اتصال جامع را برای نیازهای مختلف تضمین می‌کند.

Redmi Note 13 Pro+ 5G در رنگ‌های Midnight Black، Moonlight White و Arora Purple موجود است و دو گزینه ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. قیمت اولیه خرده فروشی (برای ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت) ۴۰۰ دلار خواهد بود. در مورد Redmi Note 13 Pro 5G، این گوشی در رنگ‌های Midnight Black، Ocean Teal و Arora Purple عرضه می‌شود که دو گزینه ذخیره‌سازی را نیز ارائه می‌کند. قیمت اولیه خرده فروشی (برای ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت) از ۳۰۴ دلار شروع می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا