اخبار

تعریف سطح جدیدی از زیبایی در Huawei nova 3e

تعریف سطح جدیدی از زیبایی در Huawei nova 3e

 
نمایشگرهای با حاشیه بسیار اندک به یک روند پیشرو درزمینه طراحی گوشی‌های هوشمند تبدیل‌شده‌اند، HUAWEI nova 3e  نیز از این روند طراحی بهره برده و دارای صفحه‌نمایشFullView 2.0  بهینه‌سازی شده است. این گوشی با طراحی ظاهری متفاوت خود حتی قبل از عرضه در بازار در مرحله پیش فروش در بازار کشور ما توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرد.
 

نمایش FullView با جزئیات بهینهشده

HUAWEI nova 3e به‌منظور حداکثر رساندن نسبت صفحه‌نمایش به بدنه و مطابقت با طراحی منحنی لبه دستگاه، دارای گوشه‌های نرم در اطراف صفحه‌نمایش با استاندارد ۲٫۵D است که به طراحی یکنواخت دستگاه کمک بسزایی داشته است.
عرض ناچ در بالای صفحه‌نمایش به‌شدت بر ترتیب اجزای داخلی در گوشی تأثیر می‌گذارد. به‌منظور دستیابی به کوچک‌ترین ناحیه ممکن، HUAWEI nova 3e  طراحی مدارهای پشت ناچ را به شکل بهینه ای انجام داده است که در کمتر مدلی در میان رده ها این طراحی بهینه ناچ دیده می شود. HUAWEI nova 3e همچنین دارای یک دوربین جلوی منحصربه‌فرد است که فضای کمتری را در صفحه‌نمایش می‌گیرد. باوجوداینکه این دوربین به میزان ۴۴ درصد کاهش یافته، دوربین قابلیت‌های بیشتری را نسبت به دستگاه‌های سری Nova قبلی فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط:

ادغام EMUI

Huawei  همچنین رابط کاربریEMUI 8.0  خود را برای بهبود نمایش در صفحه نمایش خاص HUAWEI nova 3e  سازگار کرده است. ازآنجاکه نوار وضعیت این سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید دارای بیش از ۲۰ آیکون است، لازم است که رابط کاربری با ناچ به عنوان قسمتی تازه در دستگاه سازگار شود تا اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
در این دستگاه برای کاربرانی که از قسمت بریدگی بالای رضایت ندارند، قابلیتی را تعریف کردیم که بتوانند بریدگی را بهصورت نرمافزاری حذف کنند و در این صورت تمام محتوا در پایین از بریدگی به نمایش در میآید که در یک آپدیت نرمافزاری بهزودی برای کاربران عرضه خواهد شد.

ظاهر بهبودیافته

گوشی هوشمندی که برای مصرف‌کنندگان جوان ساخته شده است؛ HUAWEI nova 3e در یک قاب فلزی ریز بافته قرارگرفته که به زیبایی با شیشه ۲٫۵ بعدی در جلو و عقب قرار می‌گیرد و کیفیت فوق‌العاده محصول را برجسته می‌کند.
صفحه‌نمایش FullView منحصربه‌فرد در HUAWEI nova 3e یک حس بسیار خاص را به ارمغان می‌آورد؛ صفحه‌نمایش بزرگ مزایای قابل‌توجهی در تجربه کاربر رقم می‌زند و طراحی مدرن آن برای مصرف‌کنندگان جوان بسیار با ارزش است. علاوه بر این، HUAWEI nova 3e عملکرد بسیار بالایی را در بین رقبا دارد و این بهترین انتخاب برای مصرف‌کنندگان شیک و جوان است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا