اخبار

سفایر ۱۰۱ تبلتی نیرومند و خوش قیمت برای تمامی فصول

سفایر ۱۰۱ تبلتی نیرومند و خوش قیمت برای تمامی فصول

سفایر ۱۰۱

تبلت سفایر ۱۰۱ (۱۰۱ Saphir) کمپانی فرانسوی آرکس (Archos) را می‌توان تبلتی میان رده و البته بسیار محکم به‌حساب آورد که همین ویژگی آن نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این تبلت که موجب جلب‌توجه بسیاری از افراد به آن شده است را می‌توان داشتن بدنه‌ای پلاستیکی و ارتجاعی دانست که موجب ضدضربه شدن این تبلت می‌شود. سفایر ۱۰۱همچنین دارای  درجه‌بندی مقاومت IP54 بوده و می‌تواند در برابر گردوخاک و تا حدی از قطرات آب مقاومت کند.

علاوه بر این تبلت یاد شده دارای یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱,۲۸۰ x 800 است.دوربین دو مگاپیکسلی در جلو دستگاه و دوربینی ۵ مگاپیکسلی در پشت آن نیز وظیفه عکس‌برداری‌های این تبلت را بر عهده دارند. صفحه‌نمایش این دستگاه به حدی بزرگ است که می‌توان به‌راحتی صفحه کلید خاص این دستگاه را بر روی آن نسب کرده و به‌راحتی استفاده کرد.

پردازنده مدیاتک ۱٫۳ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای و یک گیگابایت رم نیز از دیگر مشخصات تبلت سفایر سفایر ۱۰۱ هستند. علاوه بر این حافظه داخلی این گجت نیز ۱۶ گیگابایت بوده که می‌توان این میزان را با کارت حافظه ارتقا بخشید. یک باتری ۶۰۰۰ آمپرساعتی نیز وظیفه تامین نیروی صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی این دستگاه را بر عهده دارد.

بااین‌حال دیگر مشخصات این دستگاه از جمله پشتیبانی از یواس‌بی نوع c ، دو بلندگوی استریو و اندروید ۷٫۰ نوقا را نمی‌توان در تمامی تبلت‌های رده پایین حال حاضر پیدا کرد و شاید نقطه تمایز این دستگاه با دیگر تبلت‌های یاد شده علاوه بر میزان مقاومت آن، ویژگی‌های یاد شده اخیر باشد. بااین‌حال خرید این تبلت تنها به کسانی پیشنهاد می‌شود که نیاز به دستگاهی دارند تا در برابر شرایط سخت مقاومت کند.

بنابر گفته‌های کمپانی سازنده تبلت سفایر ۱۰۱ یعنی آرکس، دستگاه یاد شده در حدود ماه ژوئن سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد و قیمت نهایی مشخص‌شده برای آن همچنان نامعلوم است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا