اخبار

سونی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت اردیبهشت‌ماه به بازار ایران می‌آیند

سونی ، طی مراسمی در بام تهران، گوشی‌های اکسپریای ایکس زد۲ و ایکس زد۲ کامپکت را در ایران رونمایی کرد. در این مراسم، اشلی جان (مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای سونی)، با اشاره به این نکته که ایران برای سونی کشور بسیار مهمی است، اعلام کرد:

ما بهترین زمان را برای حضور در ایران انتخاب کرده‌ایم؛ چرا که مردم برای سال نو با همه آداب و رسوم زیبایش، آماده‌ می‌شوند. ایران کشوری است با زیبایی‌های خیره‌کننده، میراث و فرهنگ غنی و در عین حال سرشار از تازه‌ترین فناوری‌ها؛ ترکیبی بی‌نقص از سنت و نوآوری.

 
سونی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت
جان، ایران را یکی از مقاصد اصلی سونی برای معرفی محصولاتش معرفی کرد و اظهار داشت:

هدف ما در سونی موبایل توانا ساختن مردم به انجام کارهای بیشتر و غنی کردن زندگی‌شان با محصولاتمان است و باور داریم که یک دستگاه «هوشمند» باید برقراری ارتباط را آسان کند و شما را طوری از قید و بند برهاند تا بتوانید چیزهای بیشتری را از زندگی تجربه کنید و از آن‌ها لذت ببرید. ارتباط برقرار کردن باید آسان و عملی باشد و به‌جای تسلط بر سبک زندگی‌تان، آن را بهبود بخشد. ما به محصولات و خدماتمان که به‌طور فزاینده‌ای هوشمند و شخصی‌سازی شده‌اند، بسیار مفتخریم.

گوشی‌های اکسپریا ایکس زد۲ و ایکس زد ۲ کامپکت، هفته‌ی گذشته در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی شدند و احتمالا در اردیبشت سال ۱۳۹۷ در بازار ایران عرضه خواهند شد.
طبق گزارش مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای سونی، دستیار شخصی گوشی، محصول هوشمندی است که بدون دخالت دست شیوه جدیدی از ارتباطات را ارائه می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا