اخبار

سونی از معرفی پروژه اسکورپیو شگفت‌‌زده شد

آقای «اندرو هاوس» (Andrew House)، رییس منطقه آمریکای شرکت سونی، سخنان جالبی را درمورد پروژه اسکورپیو و پلی‌استیشن نئو بیان کرد.
 
اندرو هاوس در مصاحبه‌ای با وب سایت The Guardian اعتراف کرد که از معرفی شدن پروژه اسکورپیو در کنفرانس خبری مایکروسافت سورپرایز شده است.
او گفت:

تعجب کردم که آن‌ها چیزی را معرفی کردند که بیش از یک سال تا عرضه‌اش فاصله داریم. در صنعت تکنولوژی رسم این است که عرضه بدون وقفه (محصول) تاثیر بسیار بیشتری را به دنبال دارد. شرکت اپل با مدیریت هوشمند و دقیقش تقریبا این رویکرد «همین حالا در دسترس است» را باب کرده است. پس می‌توان گفته که بله، آن (معرفی زودهنگام پروژه اسکورپیو) برای من یک سورپرایز بود.
خود ما نیز تجربه این چنینی داریم. در سال ۲۰۱۳  که هنوز از استراتژی‌های قبلی پیروی می‌کردیم، یک مفهوم به اسم پلی‌استیشن ۴ را اعلام کردیم و همه از ما می‌پرسیدند: پس جعبه‌اش کجاست؟ به چه جراتی این کار را کردید؟! آن موقع بود که متوجه شدیم ما در گذشته مانده‌ایم ولی دنیای اطرافمان تغییر کرده است.

سونی دلیل غیبت کنسول پلی‌استیشن نئو را در نمایشگاه E3 اعلام کرده بود، اما اندرو هاوس توضیحات بیشتری در این باره داده است:

برای معرفی یک سخت افزار جدید، مثل همه سخت‌افزارها، هدست واقعیت مجازی سونی را می‌توان جزو آن‌ها شمرد، باید زمانی برسد که تمام جوانب را تمام و کمال در نظر گرفته باشیم و نشان بدهیم که این سخت‌افزار به این دلایل عالی است و به همین خاطر ما خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ما هنوز به آن زمان نرسیده‌ایم.
اجازه بدهید رو راست بگویم، کنسول پلی‌استیشن نئو یک نسخه قدرتمندتر از پلی‌استیشن ۴ استاندارد است. نه یک تغییر نسل.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا