اخبار تکنولوژی

شارژر بی سیم ریلمی AirVOOC معرفی شد

ریلمی اخیراً رویدادی را در چین برگزار کرده تا گوشی پرچمدار جدید خود، ریلمی GT 5 Pro را معرفی کند. این رویداد همچنین شاهد عرضه شارژر جدید ۵۰ واتی Wireless AirVOOC بود که با گوشی هوشمند جدید سازگار خواهد بود. شارژر بی سیم ریلمی AirVOOC نیز از راه رسیده تا بتواند نیاز مخاطب را برآورده سازد.

شارژر ۵۰ واتی بی‌سیم AirVOOC یک پایه سفید رنگ و براق است که لوگو AirVOOC در جلوی آن تعبیه شد. طراحی داخلی آن شامل دو سیم پیچ مغناطیسی در عقب بوده و جایی که گوشی قرار می‌گیرد و یک برد مدار چاپی است که در یک قسمت کوچک در عقب قرار گرفته است. پایه شارژ همچنین دارای طراحی خنک کننده هوا بوده تا دمای گوشی را در هنگام شارژ تحت کنترل نگه دارد. علاوه بر این، شارژر دارای مکانیسم‌های حفاظتی متعددی است که از گرمای بیش از حد، جریان بیش از حد، ولتاژ و سایر مشکلات احتمالی محافظت می‌کند.

قابل ذکر است که ویژگی FOD (Foreign Object Detection) به طور هوشمند اجسام فلزی را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار برق را قطع می‌کند و ایمنی را در طول فرآیند شارژ افزایش می‌دهد. از نظر سازگاری، Relame می‌گوید که شارژر ۵۰ واتی Wireless AirVOOC به آداپتور و کابل داده‌ای نیاز دارد که از پروتکل ۶۵W PD/80W SUPERVOOC یا بالاتر پشتیبانی می‌کند، در کنار یک گوشی Realme که از فناوری AirVOOC پشتیبانی دارد.

ریلمی AirVOOC از راه می رسد

علاوه بر این، شارژر تطبیق پذیری مناسبی را نشان می‌دهد. تا ۱۵ وات شارژ برای تلفن‌های همراه و دستگاه‌های هوشمند دارای گواهی EPP Qi ارائه می‌دهد، در حالی که برای دستگاه‌های دارای گواهی Qi BPP تا ۵ وات شارژ می‌شود. این لوازم جانبی شارژر با قیمت مقرون به صرفه ۳۳۹ یوان در چین عرضه می‌شود و برای خرید از طریق سایت رسمی این شرکت در دسترس است.

لوازم جانبی شارژ جدید Realme شباهت زیادی به شارژر بی سیم ۵۰ واتی وان پلاس دارد. شارژر OnePlus در حال حاضر برای خرید با قیمت ۵۹.۹۹ دلار دردسترس است. ریلمی و وان پلاس از برندهای شریک هستند که زیر برند کمپانی BBK قرار می‌گیرند. بنابراین عجیب نیست که شاهد لوازم جانبی باکیفیت یا گوشی جذاب باشیم.

برند مورد اشاره در تلاش بوده سبد محصول خود را تکمیل سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا