اخبار

شارژ سریع ویژه برای آیفون ۸

شارژ سریع برای آیفون ۸

شارژ سریع

بر اساس گزارش‌های اخیر منتشر شده از سوی منابع معتبر خبری، هر آیفونی که کمپانی اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه می‌کند برای ارائه امکان شارژ سریع از پورت‌های Lightning و همچنین فناوری انتقال نیروی یواس‌بی نوع C بهره خواهد برد. به بیانی دیگر، سه مدل دیگر آیفون که بر اساس شایعات رونمایی از آن‌ها در سال ۲۰۱۷ میلادی انجام خواهد شد، مجهز به پورت‌های Lightning خواهند بود و تمامی کابل‌های شارژر آن‌ها نیز از فناوری انتقال نیروی یواس‌بی نوع C بهره خواهد برد که همین امر نیز سرعت شارژ آن‌ها را افزایش می‌دهد. در حقیقت این گزارش به نحوی شایعات اخیر مبنی بر ترک کردن کامل Lightning توسط کمپانی اپل را بی‌اساس و اعتبار کرد.

از طرف دیگر نیز کاربران مسلما از فناوری‌های مربوط به شارژ سریع‌تر استقبال خواهند کرد اما تغییر به یواس‌بی نوع C برای آن‌ها هزینه‌بر خواهد بود. شمار بسیاری از کامپیوترها هنوز هم از نوع استاندارد یواس‌بی یعنی پورت یواس‌بی نوع A استفاده می‌کنند که این به معنای آن است که کاربران ازاین‌پس نمی‌توانند دستگاه‌های جدید OLED خود را به لپ‌تاپ‌هایشان متصل کنند.

این رویکرد جدید اپل برای بسیاری از کاربران مشکل بزرگی نخواهد بود و می‌توان آن را با خرید یک دستگاه کوچک تبدیل کننده حل کرد اما کسانی که به‌طورمعمول به انتقال موزیک از لپ‌تاپ می‌پردازند یا تلفن همراه خود را با لپ‌تاپ شارژ می‌کنند قطعا باید این عادت خود را ترک کنند.

شایان‌ذکر است که مطابق معمول اپل هنوز هیچ عکس‌العملی به این شایعات نشان نداده است و نه آن‌ها را تائید و نه تکذیب کرده است. بااین‌وجود با توجه به این‌که این شایعات از منابع متعدد و معتبری منتشر شده‌اند می‌توان شانس بالایی برای واقعیت داشتن آن‌ها قائل شد. به این ترتیب و با توجه به شایعات متعدد در زمینه آیفون‌های جدید می‌توان منتظر شرایط سال خوبی برای هواداران اپل بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا