اخبار

شایعه نامعتبر بودن شناسه های اعلام شده همراه اول صحت ندارد

صورتحساب این دوره همراه اول صحیح بوده و مشترکین به شایعات منتشر شده در شبکه‌های مجازی توجه نکنند.
اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد، در پی تغییر CRM این اپراتور فرمت شناسه قبض و پرداخت تغییر کرده و در آن دیگر از شماره موبایل استفاده نمی شود. لذا شایعه نامعتبر بودن شناسه های اعلام شده صحت ندارد.

اپراتور همراه اول که با افزایش کیفیت خدمات رسانی به کاربران خود توانسته عنوان پرجمدار ارتباطات ایران نام خود را ثبت کند٬ در همین راستا اپراتور همراه اول با همکاری بانک ها ، نسبت به فراهم سازی امکاناتی در خصوص پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن همراه از طریق سامانه خدمات الکترونیکی همراه من به نشانی my.mci.ir ، سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰ ، خود پرداز ، تلفن بانک ، اینترنت ، پیام کوتاه ، پایانه فروش و پروتکل وپ در سطح کشور فراهم نموده است.
با این روش ها دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را درترافیک و یا صف طولانی شعب بانک­ها صرف نمایند. بلکه در هر ساعت از شبانه روز، درمنزل، یا درمحل کار و در هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود می توانند قبض تلفن­ همراه خود را پرداخت نموده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.
در آخرین دوره صورتحساب که توسط این اپراتور برای کابرانش ارسال گردید٬ فرمت شناسه قبض و پرداخت تغییر کرده و زین پس در قبوض ارسال شده توسط همراه اول٬  از شماره موبایل استفاده نمی شود.
بنابراین مشترکین همراه اول می توانند با گرفتن کد #۱۱۱*۱۰* یا تماس با سامانه ٩٩٩٠ از درستی بدهی اعلام شده خود اطمینان یابند. همچنین مشترکین این اپراتور می توانند برای دریافت صورتحساب خود از طریق سامانه ۹۹۹۰ و یا با ارسال حرف G (صورتحساب پایان دوره) و یا حرف M (صورتحساب میان دوره) به سر شماره ۹۹۰۰۰۹ اقدام کنند. نامعتبر بودن شناسه های اعلام شده
راه‌های پرداخت قبوض به صورت است:
۱. پرداخت از طریق پرتال همراه اول
۲. پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه
۳.‎‎‎ پرداخت قبض از طریق اینترنت
‎‎ ‎۴. پرداخت قبض از طریق POS
۵. پرداخت قبض از طریق Telbank
۶. پرداخت قبض از طریق ATM
۷. پرداخت ازطریق سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰
۸. پرداخت قبض از طریق کد دستوری *۱#
۹. پرداخت قبض از طریق تلفن گویای *۱۰۰


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا