اخبار

شرکت اپل در قلمروی ساعت های هوشمند محدوده خود را حفظ می کند

براساس گزارشات و شایعات مشخص شده که شرکت اپل در زمینه تولید ساعت ها اپل گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است و حتی بتواند در آینده نیز شکست سنگینی را بر رقبای تجاری خود وارد کند. گزارش های مختلف حاکی از آن است که شرکت اپل، در زمینه فروش ساعت های اپل موفقیت آمیز عمل کرده است. البته شرکت اپل هرگز این چنین اخباری را تایید نمی کند و بر آن ها مهر تایید نمی زند. این چنین اخباری از منبعی به نام counter research  منتشر می شود. شرکت اپل در پی تسخیر دائمی بر قلمروی ساعت های هوشمند است.

فروش ساعت های هوشمند در حدود ۸/۳۵ درصد از سهم بازارهای ساعت های هوشمند را به خود اختصاص داده و پیشرو است. با محاسبات ریاضی متوجه می شویم که به ازای فروش هر سه ساعت ، یک ساعت هوشمند اپل به فروش رفته است. شرکت سامسونگ در رتبه بعدی فروش ساعت های هوشمند در جدول قرار گرفته است. اما با این وجود فروش ساعت های هوشمند سامسونگ با حدود ۱/۱۱ درصد هنوز نتوانسته به رتبه شرکت اپل دست یابد و باید راه بسیار  زیادی را بپیماید.

شرکت Imoo در رتبه بعدی سوم بعد از اپل و سامسونگ قرار گرفته و شاید نام این شرکت را شنیده باشید که به تازگی به عرصه تولید ساعت های هوشمند پا گذاشته است. شرکت Fitbit در رتبه چهارم قرار گرفته و توانسته که سهم ۵/۵ درصدی را از سهم بازار ساعت های هوشمند را به خود اختصاص دهد. این شرکت بخاطر تولید گجت های هوشمند تناسب اندام با قیمت مناسب معروف و مشهور است. با کمی مقایسه متوجه می شویم که شرکت اپل در صدر جدول قرار دارد و سایر شرکت ها باید تلاش کنند تا بتوانند به کیفیت این شرکت قدرتمند برسند.

می توانیم پیش بینی کنیم که شرکت اپل تا سال ۲۰۲۲ بتواند بازارهای ساعت های هوشمند را به خود اختصاص دهد. حتی برخی کارشناسان بر این باور هستند که سایر گجت های هوشمند پوشیدنی اندرود اپل مانند ساعت های اپل نتوانسته اند نزد مردم محبوب و دوست داشتنی جلوه کنند.

مشخصات ساعت های هوشمند اپل

  1. پرداخت از درگاه های آنلاین

صاحبان ساعت های هوشمند اپل می توانند به راحتی مبالغ خود را فروشگاه های آنلاین پرداخت کنند و ساعت هوشمند اپل در مقایسه با آیفون ۶ و نسخه های بعد از آن بهترین عملکرد را دارد. در ساعت هوشمند NFC شما می توانید با دوبار کلیک روی دکمه کناری شماره گیری کرده و مبالغ خود را در درگاه های اینترنتی پرداخت کنید. به هنگام پرداخت صدای پالس ملایمی را می شنوید.

  1. کلید جایگزین ماشین یا اتاق در هتل

شما می توانید با این امکان، اتاق هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. حتی می توانید ساعت اپل خود را به یک کلید اتاق تبدیل کرده و در اتاق خود را باز کنید، این قضیه در مورد کلید ماشین شما نیز صادق است و می توانید بدون نیاز به کلید ماشین، در ماشین خود را باز کنید. این چنین امکانی زمانی که تعداد هتل بیشتر باشد، شگفت انگیز خواهد بود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا