اخبار

احتمال تولید تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه‌ای با نام گلکسی J4

احتمال این وجود دارد که کمپانی سامسونگ تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای را با نام گلکسی J4 در سال ۲۰۱۸ میلادی تولید کند. دلیل این ادعا نیز مشاهده تلفن همراه هوشمندی با شماره مدل SM-J400F در پایگاه داده‌های وب‌سایت گیک بنچ بود.
این تلفن همراه هوشمند که البته هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده است از اندروید ۸٫۰ اوریو استفاده می‌کند و پردازنده آن نیز ۱٫۴ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ای است که به‌احتمال بسیار قوی از نوع Exynos 7570 باشد که در گلکسی J3 سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد آن بودیم. همچنین در اطلاعات این وب‌سایت آمده است که دستگاه یادشده با رم ۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و تمامی این مشخصات موجب شده است تا تلفن همراه گلکسی J4 در بنچمارک های گیکبنچ در حالت تک هستی به رقم ۶۲۳ و در حالت تک‌هسته‌ای رقم ۱۸۱۵ را به دست بیاورد. به همین دلیل می‌توان گفت که پردازنده این تلفن همراه هوشمند از نوع پایین رده‌ها بوده و به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس به پردازنده‌های بالا رده و حتی میان رده نیست. البته نکته‌ای که باید به یاد داشته باشیم این است که نتایج منتشرشده بر روی وب‌سایت گیک بنچ ممکن است چندان دقیق نباشد.
البته لازم به ذکر است که تلفن‌های همراه هوشمند سری J سامسونگ به دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه تر این کمپانی معروف شده‌اند و همین امر نیز دقیقاً دلیل مشخصات داخلی و سخت‌افزاری نه‌چندان قوی برای گلکسی J4 را توضیح می‌دهد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تلفن همراه یادشده با نرم‌افزار Samsung Experience همراه شده و قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن پایین باشد. البته پایین بودن قیمت تلفن‌های همراه هوشمند حتی به‌اصطلاح مقرون‌به‌صرفه ترین آن‌ها به‌هیچ‌عنوان برای کاربر ارزان تمام نخواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند به‌جای خرید دستگاه‌های با برند سامسونگ به دستگاه‌های دیگر با مشخصات بسیار بهتر و قیمتی معادل با دستگاه‌های این سری از سامسونگ روی بیاورند و ازلحاظ کیفیت ساخت نیز مطمئن باشند. البته که ما درک می‌کنیم که انتخاب تلفن همراه هوشمند به سلیقه کاربران و تجربه آن‌ها از برندهای مختلف مرتبط است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا