اخبار

شیائومی ردمی اس ۲ بطور رسمی معرفی شد

شیائومی ردمی اس ۲ جدیدترین محصول شیائومی یا بهتر است بگوییم جدیدترین میان‌رده‌ی شیائومی است که بطور رسمی معرفی شده است. طراحی ظاهری و مشخصات فنی این گوشی هوشمند بسیار زیبا٬ کاربران و طرفداران این برند چینی را شگفت زده کرده است. کمپانی شیائومی که به طراحی و تولید گوشی‌های یا کیفیت و قیمت مناسب مشهور است٬ این بار هم با رونمایی از این میان رده‌ی قدرتمند در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایت٬ بخوبی توانسته است رضایت منتقدان حوزه دیجیتال را جلب نماید. در ادامه با موبایلستان همراه باشید تا به معرفی بیشتر شیائومی ردمی اس ۲ بپردازیم.

شیائومی ردمی اس ۲

معرفی کلی شیائومی ردمی اس ۲ :

ردمی اس ۲ از طراحی زیبایی بهره‌مند شده است که تجربه کار با یک گوشی هوشمند خوش دست را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. گوشه های این محصول جدید شیائومی برای افزایش سهولت استفاده گرد شده‌اند و کاربر براحتی می‌تواند این گوشی را در دست بگیرد. وزن این گوشی ۱۷۰ گرم است که برای در دست گرفتن و استفاده به مدت طولانی٬ وزن مطلوبی محسوب می شود. شیائومی برای بدنه این میان‌رده‌ی زیبا از فلز آلومینیوم استفاده کرده است که پوششی محکم برای ردمی اس ۲ به حساب می‌آید. در قسمت بدنه جلویی این دستگاه هیچ دکمه فیزیکی مشاهده نمی‌شود. در پنل پشتی شاهد دوربین دوگانه و یک فلش LED هستیم که در یک قاب بیضی شکل جای گرفته‌اند. با فاصله کمی از دوربین سنسور دایره‌ای شکل اثر انگشت با ظرافت تمام تعبیه شده است. در لبه سمت راست دکمه‌های پاور و تغییر ولوم صدا طراحی شده اند و در لبه سمت چپ یک اسلات ترکیبی برای دو سیم‌کارت و یک حافظه جانبی بصورت میکرو اس دی در نظر گرفته شده است. لبه بالایی در برگیرنده‌ی بلندگو و جک هدفون است و لبه پایینی شامل اجزایی مانند پورت USB و اسپیکرهای اصلی است.
شیائومی ردمی اس ۲
شیائومی ردمی اس ۲ دارای یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱٫۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل است. نسبت نمایشگر این دستگاه  ۱۸ به ۹ است و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. شیائومی برای این میان‌رده‌ی ارزان قیمت خود یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است.
قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند یک تراشه اسنپدارگون ۶۲۵ کوالکام هشت هسته‌ای با قدرت ۲ گیگاهرتز است که پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ آن را برای برطرف کردن نیازهای پردازشی کاربران یاری می کند.
همانطور که پیش‌تر هم گفتیم شیائومی ردمی اس ۲ در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در دسترس کاربران خواهد بود. در مدل اول ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای کاربران این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که این مقدار در مدل دوم به ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می رسد که با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان ذخیره سازی ردمی اس ۲ را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد.
شیائومی برای دوربین اصلی ردمی اس ۲ دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی را انتخاب کرده است. و برای دوربین سلفی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۲ میکرومتری را بکار گرفته است.
قیمت شیائومی ردمی اس ۲ برای مدل ۳۲ گیگابایتی ۱۵۶ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی ۲۰۴ دلار است همچنین این دستگاه در رنگ‌های صورتی طلایی (Rose Gold)، طلایی و نقره‌ای پلاتینی (Platinum Silver) به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی شیائومی ردمی اس ۲ :

۱٫ بدنه: بدنه‌ی آلومینیومی در ابعاد ۱۶۰٫۷ در ۷۷٫۳ در ۸٫۱ میلی‌متر٬ وزن ۱۷۰ گرم٬ دو سیم‌کارته (نانو-سیم, همزمان یکی فعال)
۲٫ صفحه نمایش: نمایشگر ۵٫۹۹ اینچ با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و  رزولوشن ۱٫۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل از نوع IPS LCD
۳٫ دوربین پشتی: دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار ٬ EIS ٬ فلش LED و توانایی برچسب‌گذاری جغرافیایی٬ فوکوس لمسی٬ تشخیص چهره٬ پاناروما٬ HDR
۴٫ دوربین جلویی: دوربین ۱۶ مگاپیکسل٬ با پیکسل‌های ۲٫۰ میکرومتری٬ HDR ٬ فلش LED
۵٫ تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام هشت هسته‌ای با قدرت ۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶
۶٫ حافظه: ۳۲ گیگ حافظه داخلی و ۳ گیگ رم (برای مدل اول) و ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم (برای مدل دوم) همچنین دارای درگاه اختصاصی میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت
۷٫ باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعت
۸٫ سیستم عامل: اندروید ۸٫۱ (اوریو)
۹٫ اتصالات:  Wi-Fi 802.11 b/g/n, WiFi Direct, هات‌اسپات و بلوتوث ۴٫۲, A2DP, LE و GPS و رادیو اف ام و microUSB 2.0
۱۰٫ سایر قابلیت‌ها: نمایش‌دهنده‌ی اسناد٬ ویراستار عکس و فیلم٬ پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC ٬ شارژر ۱۰ واتی (۵V/2A) ٬ پخش‌کننده‌ی MP4/H.265 ٬  حسگر اثرانگشت٬ قطب‌نما ٬ شتاب‌سنج٬ ژیروسکوپ٬ سنسور مجاورت
عرضه شده در رنگ‌های : رزگلد٬ طلایی و نقره ای و در دو قیمت ۱۵۶ دلار و ۲۰۴ دلار


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا