اخبار

شیائومی رکورد فروش ۲ روزه را در هند شکست

دیروز شیائومی با فروش چندین محصول خود در هند رکورد فروش استثنایی یک میلیون فروش طی ۲ روز را شکست.
شرکت شیائومی برای فروش بیشتر میان‌رده ۲۰۱۷ خود یعنی ردمی نوت ۴، قیمت این مدل را کاهش داده است. بر همین اساس، این گوشی با تخفیف ۳۱ دلاری در Flipkart ارائه شده است که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری مناسب، آن را به یک انتخاب مناسب و مقرون‌به‌صرفه مبدل می‌کند. با توجه به کاهش قیمت ۳۱ دلاری، این گوشی کمتر از آن چیزی که در ابتدا قیمت‌گذاری شده بود، به فروش می‌رسد و همین موضوع باعث شده است علاقه‌مندان فرصت را برای خریداری گوشی ردمی نوت ۴ از دست ندهند.
همچنین فبلت میان‌رده شیائومی می مکس ۲ در طی این جشنواره فروش با قیمت‌ ۳۱ دلار کمتر از آنچه در ابتدا برای این مدل در نظر گرفته شده؛ به فروش رسیده است. اگر از علاقه‌مندان به محصولات شیائومی هستید و در هند زندگی می‌کنید یا آشنایی در این کشور دارید، جشنواره‌ فروش دیگری نیز تاریخ ۲۷ سپتامبر با نام DiwaliWithmi برگزار می‌شود و در میان محصولاتی که با تخفیف عرضه می‏‌شوند، نام گوشی‌‏های هوشمند شیائومی نیز به چشم می‌خورد.
بر اساس این کاهش قیمت ها، به نظر می رسد که روز به روز فروش محصولات این شرکت چینی که اکثرا با کیفیت نیز هستند بیشتر و بیشتر نیز خواهد شد.
در بین این گوشی ها Mi A1 یکی از برند های جدید است که قرار بود با اندروید وان عرضه شود؛ گوشی جدید می اِی ۱ که محصولی مبتنی بر پروژه‌ی اندروید وان گوگل به شمار می‏رود، در واقع نسخه‌ای متفاوت از گوشی میان‌رده شیائومی می ۵ ایکس محسوب می‌شود که فاقد شخصی‌سازی‌های نرم‌افزاری شیائومی است.
انتظار می‌رود این شرکت، یک یا چندین گوشی جدید تا پایان سال معرفی کند؛ هرچند بعید است تا ابتدای سال آینده، گوشی رده‌بالای جدیدی توسط این سازنده چینی معرفی شود. هنوز مشخص نیست شرکت شیائومی چه برنامه‌ای برای افزایش فروش محصولات خود در سال ۲۰۱۷ دارد و شاید با معرفی محصولات گران‌قیمت جدیدش در پاییز، علاقه‌مندان را شگفت‌زده کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا