اخبار تکنولوژی

شیائومی و عرضه تلفن ردمی نوت ۱۳ پرو در رنگ قرمز آتشین

Redmi به تازگی گوشی Redmi Note 13 Pro New Year Edition را در چین عرضه کرده است. این دستگاه نسخه ویژه در رنگ متمایز “خوشبخت باشید قرمز” موجود است که با نماد سال اژدها هماهنگ است. نسخه قرمز آتشین تلفن ردمی نوت ۱۳ پرو که جذاب به نظر می‌رسد.

همانطور که مشاهده می‌شود، نسخه ویژه سال جدید Redmi Note 13 Pro اساساً همان نسخه معمولی آن است. به عنوان یک نسخه ویژه، دارای پنل عقب قرمز و فریم مشکی است. آن را در یک جعبه خاص، که به احتمال زیاد شامل یک تم خاص، تصاویر پس زمینه، آهنگ‌های زنگ و دیگر سفارشی‌سازی می‌کند، ارائه می‌شود.

نسخه جدید در پیکربندی مانند ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱,۳۹۹ یوان ( ۱۹۷ دلار)، ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱,۴۹۹ یوان ( ۲۱۱دلار)، ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۶۹۹ یوان ( ۲۳۹ دلار)، ۱۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱,۴۹۹ یوان (۲۱۱ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱۸۹۹ یوان (۲۶۸ دلار) به فروش می‌رسد.

Redmi Note 13 Pro به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED مجهز شده که وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، کاهش نور PWM در سطح ۱۹۲۰ هرتز و روشنایی تا ۱۸۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش همچنین به حسگر اثر انگشت زیر صفحه و گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است. Snapdragon 7s Gen 2 به همراه حافظه رم LPDDR5 و حافظه UFS 4.1 به این دستگاه قدرت می‌بخشد. این گوشی به اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 مجهز شده است.

تلفن ردمی نوت ۱۳ پرو در رنگ قرمز آتشین

نوت ۱۳ پرو دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و در عقب، یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با کمک OIS، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد. باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی همراه است. این دستگاه به ویژگی‌های دیگری مانند بلندگوی دوگانه، بلستر IR و شاسی با استاندارد IP54 مجهز است.

در اخباری مرتبط به گفته افشاگر، نشانه‌هایی وجود دارد که سری ۱۵ شیائومی قرار است در ماه سپتامبر تولید انبوه خود را آغاز کند. به طور معمول، شیائومی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را در اواخر سه ماهه چهارم در چین رونمایی می‌کند که نشان می‌دهد احتمالاً سری ۱۵ شیائومی در ماه نوامبر یا دسامبر معرفی خواهد شد. همانطور که گفته شد، انتظار رفته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ امسال زودتر از حد معمول معرفی شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که بتوانیم سری ۱۵ شیائومی را نیز زودتر از موعد شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا