اخبار تکنولوژی

شیائومی Mix Flip در چین با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای تایید شده است

شایعه شده است که شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو جدید است. انتظار می‌رود دستگاه مورد بحث دارای طراحی تاشوی فلیپ باشد و می‌تواند شیائومی Mix Flip نام گیرد. اکنون، آخرین گزارش در یک پلتفرم گواهی چینی، جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه آینده فاش کرده است.

مدل آتی Mix Flip غول فناوری چینی در پلتفرم گواهی MIIT مشاهده شد. با نگاهی به پایگاه داده آنلاین، می‌توانیم ببینیم که تلفن هوشمند دارای شماره مدل ۲۳۱۱BPN23C است. این مطابق با گزارش قبلی ما با پایگاه داده قبلی IMEI است که دستگاه را با همان شماره مدل فهرست کرده است. آخرین مشاهده در چین ویژگی جالبی را تأیید می‌کند که می‌تواند راه خود را به Xiaomi Mix Flip باز کند.

این تلفن تاشو جدید با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای در لیست قرار گرفت، که یک ویژگی محبوب است و در چند وقت اخیر روی دستگاه‌های پرچمدار مورد استفاده قرار گرفت. متأسفانه، گواهی MIIT جزئیات دقیق دیگری را در مورد این دستگاه نشان نمی‌دهد. اگرچه یک افشای قبلی برای Digital Chat Station افشاگر برخی از مشخصات کلیدی Mix Flip را فاش کرد. شایعه شده است که گوشی جدید فلیپ دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 است.

رندرهای Mix Flip `آنلاین نیز به ما نگاهی به طراحی آن ارائه کردند. در قسمت عقب یک مجموعه دوربین سه گانه با تراز افقی قرار دارد که انتظار می‌رود شامل یک لنز تله فوتو ۳x شود. یک صفحه نمایش خارجی کوچک درست در زیر ماژول دوربین عقب قرار دارد. در همین حال، جلو دارای یک صفحه نمایش تاشو بلند با یک حفره دوربین وسط نمایشگر است. این تمام اطلاعاتی بوده که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در کنار ما باشید.

شیائومی Mix Flip یک تاشو خاص

در دیگر خبرها در حالی که عرضه جهانی سری ۱۴ شیائومی همچنان در تعادل است، گزارش‌ها حاکی از بوده که این شرکت ممکن است در حال تولید محصول دیگری به این سری باشد، محصولی که به عنوان گوشی شیائومی ۱۴اولترا شناخته می‌شود.

این گوشی اخیراً به عنوان افشاگر شناخته شده زیرا در چند تصویر عملی دیده شده است. یک گزارش جدید از GSMChina اکنون نشان می‌دهد که Xiaomi 14 Ultra ممکن است دارای دوربین زیر نمایشگر باشد. به نظر می‌رسد دو نسخه از این گوشی وجود داشته باشد، یکی با این دوربین زیر نمایشگر و دیگری با دوربین سلفی استاندارد.

گفته می‌شود نسخه‌ای با دوربین استاندارد دارای کدهای “aurora” و “aurorapro” است. در همین حال، مدل دوربین زیر نمایشگر دارای نام رمز “Xiaomi Suiren” است. جالب اینجاست که اخیرا دستگاهی با این نام در پایگاه داده Geekbench با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مشاهده شد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا