اخبار تکنولوژی

شیائومی پد ۷ پرو یک تبلت پرچمدار

شرکت شیائومی قصد دارد بزودی از تبلت پرچمدار شیائومی پد ۷ پرو رونمایی کند. مدلی که ویژگی‌های بزرگی داشته و در نوع خود گزینه برجسته‌ای تلقی می‌شود.

شیائومی تبلت‌های سری Pad 6 را در اوایل سال جاری عرضه کرد. اکنون، طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی مدل جانشین، سری Pad 7 است. شیائومی پد ۷ پرو، یکی از مدل‌های سری آینده، طبق گزارش‌ها توسط کاربران GSMChina در Mi Code دیده شده است.

به گفته این رسانه، شیائومی پد ۷ پرو با اسم رمز «شنگ» دارد که در زبان چینی به معنای یک ساز موسیقی است. این با سنت شیائومی در استفاده از نام آلات موسیقی به عنوان رمز تبلت‌های سری Pad مطابقت دارد.

دستگاه دارای شماره مدل “N81A” بوده و  یک پنل ۱۰ اینچی دارد که توسط Tianma ساخته می‌شود. انتظار داریم شیائومی پد ۷ پرو دارای پنل LCD با رزولوشن ۱۴۸۰×۲۳۶۷ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز باشد. این یک تغییر در سایز صفحه نمایش نسبت به نمایشگر ۱۱ اینچی نسل قبلی Pad 6 Pro است.

شایعه شده که شیائومی پد ۷ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که با اطلاعات فاش شده قبلی از Digital Chat Station مطابقت دارد. علاوه بر این، GSMChina فاش می‌کند که این تبلت دارای یک سیستم بلندگوی استریو، مشابه مدل قبلی خود یعنی Pad 6 Pro است. همچنین انتظار داریم که شیائومی پد ۷ پرو دارای رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ باشد.

شیائومی پد ۷ پرو یک تبلت برجسته

GSMChina در ادامه گزارش می‌دهد که شیائومی پد ۷ پرو ممکن است مشابه مدل قبلی خود یعنی Pad 6 Pro منحصر به بازار چین قرار گیرد. هیچ تایید رسمی در مورد سری پد ۷ شیائومی وجود ندارد و گفته شده که شیائومی قرار است در رویداد ۲۹ نوامبر خود از گوشی‌های هوشمند سری Redmi K70 به همراه محصولات متنوع دیگر رونمایی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود شیائومی چه محصولی را تدارک دیده است. انتظار داریم با یک محصول تمام عیار از برند چینی رو به رو شویم. شایان ذکر است که کمپانی چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرده که ویژگی‌های بزرگی دارد.

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند تا حقیقت روشن شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا