اخبار

طراحی، سخت و افزار و تاریخ عرضه گلکسی A8s

همان‌طور که خوانندگان و همراهان همیشگی وب‌سایت موبایلستان می‌دانند، عصر حفره صفحه‌نمایش یا تلفن همراه هوشمند گلکسی A8s آغاز شده است. این تلفن همراه هوشمند اولین دستگاهی است که با لنز دوربین جلویی خود را به‌طور مستقیم در درون صفحه‌نمایش واقع شده است معرفی می‌شود.

مطالب مرتبط

طراحی گلکسی A8s

استفاده از فناوری “حفره در ناحیه فعال” در این تلفن همراه هوشمند به معنای نازک شدن قسمت بالایی صفحه‌نمایش آن است. اعلانات و دیگر آیکون‌ها در گلکسی A8s به سمت میانه نوار وضعیت نمایان می‌شود و فضای سمت چپ  دستگاه را برای حفره لنز دوربین خالی می‌گذارد. همچنین رابط کاربری در نظر گرفته شده از سوی سامسونگ برای این همراه هوشمند بسیار منحصربه‌فرد است که در هنگام مشاهده ویدیوها و دیگر کارها به نحو جالب‌توجه و خلاقانه‌ای عمل خواهد کرد.

سخت‌افزار گلکسی A8s

تلفم همراه هوشمند گلکسی A8s اولین همراهی است که از طراحی Infinity-O بهره‌مند‌است که دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی را در بدنه صفحه‌نمایش جای داده است. این تلفن همراه هوشمند با گزینه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی و نیز حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. نکته جالب در این رابطه این است که در هیچ جا به‌کارگیری از صفحه‌نمایش Super AMOLED برای این همراه هوشمند ۶.۴ اینچی ذکر نشده است پس می‌توان حدس زد که فناوری صفحه‌نمایش یاد شده از نوع پنل LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2340 و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۹.۵:۹ است.
همچنین حسگر اثرانگشت قرار گرفته در بدنه پشتی این دستگاه در نقطه‌ای بسیار دورتر از لنز ۲۴ مگاپیکسلی بدنه پشتی قرار گرفته است و همچنین باتری به کار گرفته شده برای تأمین نیروی آن نیز ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین نسخه اندروید آن نیز مانند سایر میان رده‌های ۲۰۱۸ اوریو ۸.۱ است.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A8s

پیش روش این محصول در بازار چین از ۱۲ دسامبر آغاز می‌شود و در ۲۱ دسامبر به کاربران عرضه خواهد. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این محصول آبی، خاکستری و سبز هستند. بااین‌وجود هنوز قیمت این محصول برای بسیاری از افراد به‌صورت یک راز باقی‌مانده است که به‌زودی افشا خواهد شد.


بیستر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا