اخبار

طراحی قاب‌های ویژه آیفون‌ توسط اپل

طراحی قاب‌های ویژه  آیفون‌ توسط اپلقاب آیفون

ممکن است برای برخی از کاربران محصولات اپل که به دنبال اندکی تنوع نیز هستند، خرید آیفون‌های جدید قرمزرنگ بسیار هزینه‌بر تلقی شود. به همین خاطر نیز این کمپانی در بخشی از اظهارات خود در بیانیه جدیدا منتشر شده برای کاربرانی که به دنبال مدل‌ها و رنگ‌های جدید برای آیفون خود بوده و نمی‌خواند هزینه بسیار زیادی را نیز متحمل شوند چندین رنگ جدید از قاب‌های تلفن‌های همراه آیفون خود را معرفی کرده است. این کمپانی این قاب‌ها را از دو جنس تفاوت چرمی و سیلیکونی ساخته است و کاربران به تناسب سلیقه خود می‌توانند جنس دلخواه خود را برگزینند.

در کل کمپانی اپل به معرفی ۶ رنگ جدید در این قاب‌ها دست زده است که سه مورد این رنگ‌ها با جنس چرم و سه نوع دیگر با جنس سیلیکون روانه بازار خواهند شد. قاب‌های سیلیکونی جدید به رنگ‌های آبی روشن، قهوه‌ای مات و صورتی کم‌رنگ ارائه ‌شده‌اند. همچنین رنگ‌های جدید در نظر گرفته شده برای قاب‌های چرمی آیفون نیز آلبالویی، خاکستری مایل به قهوه‌ای و آبی لاجوردی هستند.

این قاب‌های جدید را هم‌اکنون می‌توان از تمامی فروشگاه‌های رسمی اپل در سراسر جهان تهیه کرد. قاب‌های سیلیکونی و چرمی برای آیفون ۷ دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی به ترتیب با قیمت‌های ۳۵ و ۴۵ دلار عرضه می‌شوند. همچنین این قاب‌ها برای آیفون ۷ پلاس اندکی گران‌تر بوده و با برچسب قیمت ۳۹ تا ۴۹ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که کمپانی اپل قصد حذف هیچ‌یک از رنگ‌ها برای قاب‌های خود را ندارد پس این شش رنگ متفاوت پیش روی کاربر به‌نوعی دست او را برای انتخاب گزینه‌ای مناسب‌تر و دلخواه بار گذاشته است. تمامی این رنگ‌های جدید نیز برای بندهای اپل واچ در دسترس هستند پس بنابراین کاربران می‌توانند ساعت‌های هوشمند اپل خود را با آیفون‌های خود هماهنگ کنند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا