اخبار

طرح اصلی آیفون ۸ رونمایی شد

اولیکسار که سازنده کیفو کاور گوشی های مختلف است طرح اصلی آیفون ۸ را مشخص کرد. این کاورها طراحی نهایی جلو و پشت گوشی را نشان می‌دهند. ظاهرا شرکت اولیکسار این عکس‌ها را به‌واسطه‌ی اطلاعات و نقشه‌های به‌دست‌آمده از کارخانه‌های تولید قطعات آیفون ۸ در چین، به دست آورده است. همچنین در این تصاویر ابعاد گوشی نیز مشخص است. همان‌طور که پیش‌تر در خبرهای مختلف خوانده بودید، حاشیه‌ی دور نمایشگر بسیار باریک شده و قسمتی از بالای نمایشگر هم به خاطر ایجاد فضا برای دوربین سلفی و حسگرها، بریده شده است.
هنوز زمان زیادی تا معرفی آیفون ۸ باقی مانده است و معمولا این نوع تصاویر و اطلاعات، از مردادماه در اینترنت پخش می‌شد، اما اولیکسار به طور قطع مشخص کرده که این طرح همان طرح اصلی آیفون ۸ است. این شرکت علاوه بر قاب، پیش‌فروش محافظ‌های صفحه‌نمایش آیفون ۸ را هم شروع کرده است.
در سال‌های اخیر، شرکت اپل تدابیر امنیتی زیادی برای جلوگیری از لو رفتن مشخصات و اطلاعات محصولاتش انجام داده است و حتی گزارش‌هایی مبنی کاهش لو رفتن این نوع اطلاعات توسط اپل منتشر شده است؛ ولی این‌طور که به نظر می‌رسد، نه‌تنها این موارد کم نشده، بلکه شرکت‌های تولید‌کننده‌ی لوازم جانبی هم هیجان بیشتری برای نشان دادن گوشی جدید اپل نشان می‌دهند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا