اخبار

طرح ویژه مشاوره و بروزرسانی ویژه ماه رمضان برای گوشی‌های سامسونگ

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، سامسونگ ایران برای تمام گوشی‌های این برند طرح ویژه‌ای در نظر گرفته است. در این طرح صاحبان گوشی‌های سامسونگ با حضور در مکان‌های اعلام شده، به صورت رایگان از تعمیر و بروزرسانی سیستم‌ عامل دستگاه بهره‌مند می‌شوند و در صورت نیاز مشاوره فنی دریافت خواهند کرد.
طرح ویژه سامسونگ ایران در دو پاساژ ارگ و کوروش تهران و در روزهای ماه رمضان اجرا می‌شود. طی این برنامه یک تکنسین و یک مشاور مجرب در محل حاضر ‌شده و با بررسی تمامی جوانب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های کاربران، اطلاعات لازم را در مورد دستگاه و مشکلات احتمالی آن به افراد ارائه می‌دهند. همچنین در صورت نیاز به  بروزرسانی، تکنسین سامسونگ این کار را در همان زمان انجام می‌دهد و چنانچه نیاز به زمان بیشتری باشد به کاربران برای انتخاب محل مورد اطمینان تعمیر گوشی کمک می‌کند. بروزرسانی سیستم‌ عامل به صورت رایگان گوشی یکی دیگر از جنبه‌های مورد بررسی توسط تکنسین سامسونگ است که در صورت نیاز و تمایل صاحب گوشی صورت می‌گیرد.
در پایان هم به رسم یادبود شرکت در این طرح جدید، هدیه‌ای کوچک به مراجعه‌کنندگان اهدا می‌شود.
 
طرح ویژه مشاوره و بروزرسانی ویژه ماه رمضان برای گوشی‌های سامسونگ
 
یکی دیگر از خدمات ارائه شده در طرح ویژه سامسونگ، ارائه مشاوره به مراجعه‌کنندگان است. بسیاری از افراد برای انتخاب مدلی خاص از میان گوشی‌های متنوع سامسونگ مردد هستند. به همین دلیل قرار است تا همزمان با حضور تکنسین‌ها، کارشناسان سامسونگ در محل حاضر شوند و به مراجعه‌کنندگان در پیدا کردن مدل دلخواه و مورد نیاز‌شان کمک کنند.
تمام فعالیت‌های تکنیسین‌های حاضر در محل در تمامی ساعات توسط ناظران مرکزی مستقر در مرکز اصلی بخش خدمات سامسونگ ایران رصد و نظارت می‌شود و به این ترتیب کاربر می‌تواند از دقیق و کامل بودن بروزرسانی‌ها و تعمیرات انجام شده اطمینان خاطر داشته باشد.
برای استفاده از خدمات این طرح تمامی کاربران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای ماه رمضان به پاساژهای کوروش و ارگ تهران مراجعه کنند.
سامسونگ ایران سال گذشته نیز بزرگترین مرکز خدمات موبایل و لوازم جانبی خود را در طبقه منفی یک بازار چارسو راه‌اندازی کرده بود. در این مرکز مشتریان ضمن ارتباط رو در رو با کارشناسان ویژه سامسونگ، تمام فرآیند تعمیر گوشی خود را از نزدیک مشاهده می‌کنند.
طرح ویژه‌ای که قرار است طی ماه رمضان اجرا شود در ادامه برنامه‌های سامسونگ برای ارائه خدمات مدرن و بی‌واسطه پس از فروش است که با هدف پشتیبانی ویژه از مشتریان ایرانی اجرا می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا