اخبار

عرضه آنلاین فرم‌ویر گلکسی تب اس ۳

عرضه آنلاین فرم‌ویر گلکسی تب اس ۳

گلکسی تب اس ۳

 

شرکت سامسونگ برای ارائه رسمی گلکسی تب اس ۳ آماده می‌شود و بر اساس اطلاعات  فاش شده در زمینه این محصول به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد عرضه رسمی این دستگاه باشیم. به‌تازگی مشخص شده است که قرار است تا در چند روز آینده شاهد عرضه فرم‌ویر گلکسی تب اس ۳ به‌صورت آنلاین باشیم (حتی ممکن است هم‌اکنون بتوانید به این فرم‌ویر دسترسی پیدا کنید) و این کار قرار است به‌عنوان پیش درآمدی برای نشست روز ۲۶ فوریه سامسونگ انجام شود.

جالب است بدانید که گلکسی تب اس ۳ قرار است نخستین محصول شرکت سامسونگ باشد که به‌صورت پیش‌فرض در زمان عرضه از اندروید نسخه ۷ یعنی اندروید نوقا بهره می‌برد. شایان‌ذکر است که این فرم‌ویر تنها برای نسخه‌های مجهز به وای‌فای تعلق دارد و نسخه‌های دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را شامل نمی‌شود.

گفته می‌شود که این تبلت به یک نمایشگر ۹٫۷ اینچی از نوع سوپر AMOLED مجهز است (این امر به این معنی است که در سال جاری شاهد عرضه تبلت ۸ اینچی از سوی سامسونگ نخواهیم بود) که می‌تواند از رزولوشن نهایی ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل پشتیبانی کند. پردازنده این دستگاه توسط شرکت کوالکام تامین شده و از نوع اسنپ دراگون ۸۲۰ خواهد بود و سرعت کلاک این پردازنده ۴ هسته‌ای برابر با ۲٫۱ گیگاهرتز خواهد بود. این پردازنده مشابه پردازنده‌ای است که بر روی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج وجود دارد. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت خواهد بود و رم آن نیز ۴ گیگابایتی است. دوربین‌های این مدل نیز یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی هستند.

در پایان باید یادآور شد که فرم‌ویر یاد شده مربوط به نام مدل SM-T820 بوده و در روز دوشنبه، ۱۳ فوریه طراحی شده است. همچنین سامسونگ به‌تازگی یک وال پیپر ویژه‌ای این مدل منتشر کرده است که می‌توانید آن را به‌عنوان تصویر این خبر مشاهده نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا