اخبار

عرضه رسمی یک نسخه جدید گلکسی اس ۸

نسخه جدید گلکسی اس ۸

شرکت سامسونگ به‌تازگی یک نسخه جدید گلکسی اس ۸ را روانه بازار کرده است که البته این نسخه همان گلکسی اس ۸ اکتیوی نیست که خیلی از طرفداران انتظارش را می‌کشیدند. سامسونگ فعلا تصمیم گرفته است تا به‌جای گلکسی اس ۸ اکتیو نسخه آبی مرجانی این تلفن همراه هوشمند را روانه بازار کند. با این حال رونمایی از این رنگ به‌عنوان  نسخه جدید گلکسی اس ۸ چندان دور از انتظار نبود.

هیچ‌چیز خاصی به‌جز تفاوت رنگ در این نسخه از این پرچم‌دار دیده نمی‌شود. طراحی، مشخصات و ویژگی‌ها دقیقا مشابه با نسخه‌های قبلی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هستند. نسخه آبی مرجانی این تلفن همراه هوشمند به‌صورت خاص از وب‌سایت‌های بست بای (Best Buy) و Samsung.com قابل خریداری خواهد بود.

همچنین بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده کاربران می‌توانند نسخه‌های منطبق شده با اپراتورهایی نظیر ورایزون (Verizon)، ای تی اند تی ( AT&T) و اسپرینت (Sprint) را از وب‌سایت بست بای تهیه کنند. با این وجود، نسخه‌های آنلاک آبی مرجانی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از هر دوی وب‌سایت‌های ذکر شده به‌زودی در دسترس و آماده خرید خواهند بود.

همچنین این دو وب‌سایت به‌زودی فروش قاب‌های منطبق با رنگ آبی مرجانی نسخه جدید گلکسی اس ۸ را نیز آغاز خواهند کرد. هر دوی این کمپانی‌ها همچنین میزبان فروش‌های ویژه گلکسی اس ۸ در روزهای آینده خواهند بود. این فروش‌های ویژه شامل اعمال تخفیف‌هایی ۱۵۰ تا ۴۰۰ دلاری بر روی این تلفن‌های همراه هستند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که استقبال بسیار مناسبی از این نسخه جدید گلکسی اس ۸ صورت خواهد گرفت زیرا بازخوردهای رسانه‌ای مشتریان نسبت به این رنگ جدید، بسیار مناسب و خود بوده است و انتظار می‌رود که این رنگ به یکی از رنگ‌های اصلی سری گلکسی سامسونگ بدل شود و حتی راه خود را به محصولات دیگر شرکت سامسونگ نیز پیدا کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا