اخبار

فروش آیفون های ۲۰۱۹ با شارژر ۱۸ واتی

از این به بعد گوشی های آیفون ۲۰۱۹ به شارژر ۱۸ واتی مجهز خواهند شد. شرکت اپل تصمیم گرفته که در سال جاری میلادی سه گوشی هوشمند خود را معرفی کند. تکنولوژی شارژ سریع، اولین موردی بود که در گوشی های هوشمند آن به چشم می خورد. اگرچه همه گوشی های اپل با فناوری شارژ سریع کار می کنند ولی این شرکت کابل شارژ سریع را در داخل جعبه قرار نمی دهد.

کاربران گوشی های اپل می توانند با پرداخت هزینه ؛ این نوع شارژرها را خریداری کنند،می توان با شارژهای آیپد پرو یا کامپیوترهای مک گوشی های اپل را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کرد. قبل از این که گوشی های آیفون XS و XS MAX عرضه شود، شرکت اپل تصمیم گرفته بود که شارژر ۱۸ واتی در جعبه های آن ها قرار دهد، که با رونمایی گوشی های جدید شرکت اپل، این قضیه منتفی شد.

آقای Mac Otakara، گزارش محرمانه ای را منتشر کرد که در آن مشخص شده بود که شارژرهای ۱۸ واتی از این به بعد در جعبه گوشی های آیفون قرار گیرد. با انتشار این خبر ، مشخص شد که کاربران شرکت اپل می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از شارژر سریع استفاده کنند. تجهیز کابل شارژ به کانکتور نوع C و قابلیت نورپردازی از ویژگی های بارز این نوع کابل شارژ به شمار می رود. بنابراین مشخص می شود که کابل شارژ گوشی های جدید آیفون به پورت USB- Type C مجهز خواهند شد.

شرکت اپل، در کامپیوترهای مک بوک خود، پورت USB-Type C را کار گذاشته و استفاده از کابل های جدید شارژ منطقی به نظر می رسد. شارژ به وسیله کامپیوتر برای همه کاربران امکان پذیر خواهد بود. معرفی گوشی های جدید در سال جاری، تصمیم جدید اپل برای ادامه کار خود است. گوشی های آیفون  XI , XI MAX ، دوربین های سه گانه دارند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا