اخبار

فروش ۵ میلیون گلکسی اس ۸ سامسونگ در ماه اول عرضه

پس از یک سال انتظار و شایعات بسیار زیادی که به دنبال تولید گلکسی اس ۸ بود مردم جهان منتظر بودند تا ببینند شرکت کره‌ای چگونه خواهد توانست جای نوت ۷ را پر کند. سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۸ نه‌تنها توانست از زیر سایه‌ی سنگین بحران گلکسی نوت ۷ خارج شود، بلکه با رکوردشکنی آمار پیش‌فروش، توانست حتی فراتر از انتظار ظاهر شود.
حالا ۱ ماه از عرضه این گوشی گذشته و جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار سامسونگ توانسته است از مرز فروش ۵ میلیون دستگاه بگذرد. یکی از مقامات سامسونگ دراین‌باره می‌گوید:
اگرچه نمی‌توانیم آمار و ارقام دقیق ارائه کنیم، فروش [گلکسی اس ۸] در سطح جهانی به‌خوبی پیش می‌رود. مجموع فروش مدتی است که از مرز ۵ میلیون دستگاه گذشته است.
البته باید به این نکته توجه داشت که هنوز خیلی از کشور ها نتوانسته اند این گوشی را عرضه کنند. سامسونگ قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی، پرچم‌دار خود را در ۱۲۰ کشور، از جمله چین، عرضه کند.
تحلیلگران عقیده دارند سامسونگ تا پایان سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی موفق به فروش ۲۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ خواهد شد و فروش سالانه‌ی این گوشی ممکن است به ۵۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه برسد.
انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی نیز سامسونگ به دنبال عرضه گوشی گلکسی نوت ۸ باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا