اخبار

قابلیت‌های ویژه بر روی دوربین محصولات آینده اچ تی سی

قابلیت‌های ویژه بر روی دوربین محصولات آینده اچ تی سی

اچ تی سی

کمپانی اچ تی سی به‌تازگی به انتشار چند ویدیو درباره دو تلفن همراه جدید خود با نام‌های اچ ای سی یو اولترا  و اچ ای سی یو پلی دست زده است. در ویدیوی اول درباره ۴ حالت دوربین متفاوت به‌کاررفته در اچ ای سی یو اولترا صحبت شده است. این ۴ حالت دوربین شامل: حالت تصویر،  حالت Zoe ، حالت پانوراما و حالت پرو هستند.

حالت تصویر را می‌توان تنظیماتی برای استفاده کاربران در تصاویر روزانه خود دانست. حالت Zoe می‌تواند به تصویربرداری از یک عکس و یک ویدیوی اچ‌دی سه‌ثانیه‌ای بپردازد و به‌این‌ترتیب کاربرد اصلی آن در عکس‌برداری از یک عمل کوتاه است.

بااین‌حال تجربه حالت پانوراما مربوط به هر شخص است و نمی‌توان درباره آن به‌طور قطعی نظر داد زیرا می‌توان با استفاده از آن تصویری وسیع و گسترده از یک چشم‌انداز را به ثبت رساند. علاوه بر این حالت پرو کنترل کاربر بر تنظیمات دوربین را بیشتر می‌کند.

دوربین اصلی به‌کاررفته در اچ ای سی یو اولترا دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌توان با استفاده از آن حتی در مکان‌های تاریک و یا با نور کم هم تصاویر بسیار زیبایی را ثبت کرد. به‌علاوه دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسلی این تلفن همراه هوشمند سلفی‌های فوق‌العاده زیبایی را به ثبت خواهد رساند.

هر دو تلفن همراه هوشمند که اچ تی سی در این ویدیو به معرفی آن‌ها پرداخته است از طراحی ویژه کمپانی اچ تی سی با نام Liquid Design بهره می‌برند . علت نام‌گذاری این طراحی نیز به کار رفتن پنلی شیشه‌ای در پشت هر دو دستگاه است که تا حدودی شبیه به مایعی درخشان است. نتیجه به‌کارگیری از این طراحی تلفن همراهی بسیار زیبا است که می‌تواند نور را به‌صورت منحصربه‌فردی بازتاب کند. البته اچ تی سی درباره این طراحی کاربران را بی‌خبر نگذاشته است و ویدیویی نیز برای معرفی آن در دسترس عموم قرار داده است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا