اخبار تکنولوژی

قابلیت افزودن موسیقی به پست اسلایدی اینستاگرام افزوده شد

همه ما به افزودن تصاویر به اینستاگرام عادت داریم، اما گاهی اوقات می‌خواهیم تصاویرمان کمی جذابیت بیشتری داشته باشند. موسیقی راه خوبی برای انجام این کار است و این شرکت در حال ارائه ویژگی جدیدی بوده که کاربران آن را دوست خواهند داشت. به گفته Engadget، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد موسیقی را به پست اسلایدی اینستاگرام خود بیافزایید.

ین ایده جدید نیست. TikTok رقیب جدی اینستاگرام، سال گذشته این ایده را مطرح کرد. با این حال، پلتفرم‌های برتر رسانه‌های اجتماعی/اشتراک‌گذاری ویدیو از یکدیگر استفاده می‌کنند تا رقابتی باقی بمانند.

همانطور که قبلا گفته شد، عکس‌ها می‌توانند کمی جذابیت بیشتری داشته باشند. اگر عکسی از خود را در یک کنسرت پست کنید، شنیدن موسیقی از کنسرتی که در حال اجرا بودید کمک می‌کند. اگر تصاویری از آخرین سفر اسکی خود ارسال می‌کنید، چرا اکنون “Let It Go” را در پس زمینه پخش می‌کنید؟

این ویژگی با همکاری اولیویا رودریگو و تک آهنگ پاپ جدید او “ایده بد، درست است؟” ارائه شد. وقتی نمایش اسلاید عکس خود را اضافه می‌کنید، می‌توانید از فهرست موسیقی‌های دارای مجوز که می‌خواهید عکس‌ها را همراهی کند، انتخاب کنید. این شرکت  ویژگی را در کنار موسیقی برای عکس‌های فید ارائه کرد، بنابراین این روش دیگری است که می‌توانید موسیقی را به پست‌های خود اضافه کنید.

پست اسلایدی اینستاگرام و قابلیت کارآمد آن

در کنار این ویژگی، اینستاگرام اکنون به حداکثر چهار نفر اجازه می‌دهد تا همکاری کنند. این فقط از دو نفر است. بنابراین، اگر شما و سه نفر از دوستانتان واقعاً می‌خواهید در Reel همکاری کنید، می‌تواند کاربری باشد.

در مرحله بعد، اینستاگرام تغییری را به استیکر Add Yours اضافه کرد. افراد می توانند درخواست‌ها و محتوای خود را به یک ریلز اضافه کنند. پس از این به‌روزرسانی جدید، سازندگان می‌توانند در واقع پستی را که بیش از همه به آنها جلب شده، برجسته کنند. این یک راه عالی برای سازندگان جهت تعامل با دنبال کنندگان است.

در نهایت، اینستاگرام با Spotify همکاری می‌کند تا کتابخانه موسیقی خود را به افراد بیشتری ارائه دهد. به کشورهای بیشتری گسترش خواهد یافت و محبوب‌ترین موسیقی امروزی را به نمایش می‌گذارد. اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی است که کاربران می توانند از آن برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های خود با دوستان و خانواده استفاده کنند. این برنامه در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر تأسیس شد و در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد. اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است.

کاربران اینستاگرام می توانند عکس ها و فیلم های خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند در عکس ها و فیلم های دیگران نظر دهند و آنها را لایک کنند. اینستاگرام همچنین دارای ویژگی های مختلفی مانند استوری ها، ریلز و زنده است که به کاربران امکان می دهد محتوای خود را با روش های خلاقانه تری به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام یک راه عالی برای ارتباط با دوستان و خانواده است. همچنین می تواند یک راه عالی برای الهام گرفتن از افراد دیگر و کشف محتوای جدید باشد. اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی هستید که به شما امکان دهد عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید، اینستاگرام یک گزینه عالی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا